StoryEditor

Kreatívci o novej kampani na Zlatý Bažant: Pohľad do zrkadla je silný, plusové body za odvahu, nešťastná forma, nevybočuje z radu

26.04.2023, 15:30
  • Piatich kreatívcov sme sa spýtali na prvé pocity z nového spotu Zlatého Bažanta. 
  • Katka Králiková: Spot je svižný, kreatívna idea absentuje.
  • Peter Rajčák: Pohľad do zrkadla je silný moment. 
  • Matúš Hliboký: Spot je podľa mňa menej odvážny. 
  • Peter Šurin: Vidím brief a výsledky prieskumu zhmotnené do peknej video prezentačnej formy.
  • Jakub Kuvik: Okrem exekúcie, ktorá ho robí veľmi fresh, tento spot pre mňa nevybočuje z radu.

To, že značka Zlatý Bažant pripravuje niečo odvážne, sa hovorilo v brandži už niekoľko týždňov. Otázky boli dve: aké bude ich nové pivo a aká kampaň bude sprevádzať jeho uvedenie na trh. 

O pive už čo-to vieme. Na pultoch predajní je zopár dní a má úplne novú receptúru. Jej podstatou je, že nové pivo má horkú chuť a jeho tajomstvo je v slovenskom pôvode surovín. Nie je to len kozmetická úprava receptu, ale zásadná. Na stupnici EBU sa horkosť 12-stupňového ležiaka zvyšuje z 24 na 32. 

O tom, či v mimoriadne konkurenčnom prostredí Zlatý Bažant uspeje, rozhodne nakoniec zákazník. 

My sa však venujme viac kampani, ktorá bude uvedenie na trh sprevádzať. Pod nový komunikačný koncept sa už podpísala nová agentúra, ktorú si HEINEKEN Slovensko vytendroval vlani - THIS IS LOCCO. 

Zlatý Bažant nový spot

Ide o veľkú zmenu, podrobnosti sme napísali v tomto článku: Zlatý Bažant už nie je to, čo býval: Značka prichádza s prekvapivým a odvážnym komunikačným konceptom

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 72% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-02 07:36:09 - Feat.: 0 - Title: Zlatý Bažant už nie je to, čo býval: Značka prichádza s prekvapivým a odvážnym komunikačným konceptom
01 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 02 - Modified: 2024-03-22 08:22:01 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO: Krátke kontrakty sú chorobou nášho biznisu, agentúry sú nonstop pod tlakom 03 - Modified: 2024-03-06 08:00:00 - Feat.: - Title: Môj kariérny sen je splnený: Pracujem v najlepšej agentúre 04 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov 05 - Modified: 2024-03-01 09:35:38 - Feat.: - Title: Vychovala ich nemocnica: deti s rakovinou sa v novej kampani menia na hiphoperov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 19:53