Nová vizuálna identita reflektuje na kľúčové prvky, ktoré sú súčasťou DNA značky a zdôrazňuje najmä personalizáciu a rozmanitosť v móde. Vizuálna komunikácia bude aplikovaná a predstavená postupne v rámci komunikácie značky, GLAMI sa v novom outfite predstavilo fanúšikom už aj na sociálnych sieťach.
GLAMI chce byť "Spotify pre módu"
GLAMI.group spolupracuje s viac ako 4 300 módnymi e-shopmi v 14 európskych krajinách, využíva technológiu strojového učenia a umelej inteligencie, aby zákazníkom poskytla čo najlepší zážitok z vyhľadávania módnych produktov.
Značka chce byť "Spotify na módu", ktoré poskytuje personalizovanú ponuku módnych kúskov pre každého užívateľa na jednom mieste a teraz v tomto kontexte mení aj svoju vizuálnu identitu.
Nový vizuálny štýl GLAMI: logo, nové farby a symbol značky v podobe indigovej hviezdičky
„Kombinácia ostrých a oblých hrán v symbole hviezdičky odráža naše presvedčenie, že móda je pre ľudí všetkých vekových kategórií, veľkostí a typov postáv, a preto predstavuje náš záväzok k inkluzivite. Tieto hodnoty chceme zdieľať s našimi zákazníkmi a fanúšikmi," hovorí Hana Zachová, Brand Lead značky GLAMI.
"Indigová farba vyjadruje pocit sofistikovanosti, spoľahlivosti, kreativity a elegancie. Kombináciou týchto dvoch atribútov chceme aj vizuálne inšpirovať a pomôcť každému jednému užívateľovi značiek GLAMI a STILEO nájsť presne ten kúsok oblečenia, obuvi alebo doplnkov, ktorý hľadá,“ dodáva Hana Zachová.
„Cieľom nášho úsilia je zviditeľniť GLAMI ako poprednú európsku platformu pre vyhľadávanie a objavovanie módy, ktorá využíva technológie na to, aby zákazníkom uľahčila a urýchlila výber módy," hovorí Zachová a pokračuje: „Sme nadšení možnosťami, ktoré toto zdokonalenie prináša, pretože pokračujeme v prepájaní e-shopov s novými zákazníkmi a ponúkame bezproblémový nákupný zážitok."
Analýza trhu
Nakoľko GLAMI je aj technologický líder, ktorý disponuje a pracuje s kvantami dát, rebrandingu predchádzala dôkladná analýza jednotlivých trhov, aby značka reflektovala na doterajšie zvyklosti a očakávania zákazníkov. Na základe zistení upravila segmentáciu cieľových skupín a aktuálny pozicioning značky.
GLAMI nové vizuálne prvky postupne aplikuje do celkovej komunikácie značky naprieč médiami a sociálnymi sieťami, fanúšikom sa tak predstaví doslova v novom sviežom outfite. Autorkou vizuálnej identity je talentovaná ilustrátorka a grafická dizajnérka Anna Vančurová.