Značka GLAMI prichádza s novou vizuálnou identitou.
StoryEditor

GLAMI mení vizuálnu identitu, dôraz kladie na technológie aj inkluzivitu

28.04.2023, 14:42
Autor:
redred

Módna online platforma GLAMI, ktorá sa v minulom roku spojila s talianskym lídrom STILEO, teraz prichádza s inovatívnou sviežou podobou.

Nová vizuálna identita reflektuje na kľúčové prvky, ktoré sú súčasťou DNA značky a zdôrazňuje najmä personalizáciu a rozmanitosť v móde. Vizuálna komunikácia bude aplikovaná a predstavená postupne v rámci komunikácie značky, GLAMI sa v novom outfite predstavilo fanúšikom už aj na sociálnych sieťach.

GLAMI chce byť "Spotify pre módu"

GLAMI.group spolupracuje s viac ako 4 300 módnymi e-shopmi v 14 európskych krajinách, využíva technológiu strojového učenia a umelej inteligencie, aby zákazníkom poskytla čo najlepší zážitok z vyhľadávania módnych produktov.

Značka chce byť "Spotify na módu", ktoré poskytuje personalizovanú ponuku módnych kúskov pre každého užívateľa na jednom mieste a teraz v tomto kontexte mení aj svoju vizuálnu identitu.

image

GLAMI pomocou technológií uľahčuje zákazníkom vyhľadávanie a objavovanie módy.

Nový vizuálny štýl GLAMI: logo, nové farby a symbol značky v podobe indigovej hviezdičky

„Kombinácia ostrých a oblých hrán v symbole hviezdičky odráža naše presvedčenie, že móda je pre ľudí všetkých vekových kategórií, veľkostí a typov postáv, a preto predstavuje náš záväzok k inkluzivite. Tieto hodnoty chceme zdieľať s našimi zákazníkmi a fanúšikmi," hovorí Hana Zachová, Brand Lead značky GLAMI. 

"Indigová farba vyjadruje pocit sofistikovanosti, spoľahlivosti, kreativity a elegancie. Kombináciou týchto dvoch atribútov chceme aj vizuálne inšpirovať a pomôcť každému jednému užívateľovi značiek GLAMI a STILEO nájsť presne ten kúsok oblečenia, obuvi alebo doplnkov, ktorý hľadá,“ dodáva Hana Zachová.

„Cieľom nášho úsilia je zviditeľniť GLAMI ako poprednú európsku platformu pre vyhľadávanie a objavovanie módy, ktorá využíva technológie na to, aby zákazníkom uľahčila a urýchlila výber módy," hovorí Zachová a pokračuje: „Sme nadšení možnosťami, ktoré toto zdokonalenie prináša, pretože pokračujeme v prepájaní e-shopov s novými zákazníkmi a ponúkame bezproblémový nákupný zážitok."

image

Hana Zachová, Brand Lead značky GLAMI

Analýza trhu 

Nakoľko GLAMI je aj technologický líder, ktorý disponuje a pracuje s kvantami dát, rebrandingu predchádzala dôkladná analýza jednotlivých trhov, aby značka reflektovala na doterajšie zvyklosti a očakávania zákazníkov. Na základe zistení upravila segmentáciu cieľových skupín a aktuálny pozicioning značky.

GLAMI nové vizuálne prvky postupne aplikuje do celkovej komunikácie značky naprieč médiami a sociálnymi sieťami, fanúšikom sa tak predstaví doslova v novom sviežom outfite. Autorkou vizuálnej identity je talentovaná ilustrátorka a grafická dizajnérka Anna Vančurová.

01 - Modified: 2023-07-03 13:08:24 - Feat.: - Title: GLAMI Fashion (Re)search prináša výsledky prieskumu, ako vnímanie tela ovplyvňuje naše nákupy módy 02 - Modified: 2023-04-26 12:43:07 - Feat.: - Title: GLAMI v módnej e-commerce využíva umelú inteligenciu na optimalizovanie procesov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 18:57