Hlavnou tvárou kampane #WhatTheFanta je influencer a komik Fero Joke. 
StoryEditor

Nová Fanta Zero kampaň: Uhádnete fialovú príchuť, ktorú napovie pani Maja od Fera Jokea?

02.05.2023, 16:55
Autor:
redred

Do stratégie značky Fanta sú dlhodobo zapájané hravé a originálne prvky, ktoré ponúkajú širokú škálu zážitkov a dobrodružstiev. Inak to nie je ani pri tohtoročnej #WhatTheFanta kampani.

Spoločnosť Coca-Cola prichádza už po druhýkrát s hravou kampaňou #WhatTheFanta. Jej cieľom je odhaliť novú tajnú príchuť limitovanej edície nápoja Fanta Zero, pre ktorú si spoločnosť tento rok pripravila ešte nabitejšiu kampaň. Tá stavila na digitálny marketing, PR a podporu v mieste predaja.

Komunikácia #WhatTheFanta bude opäť zahalená tajomstvom, na ktoré môžu fanúšikovia prísť v priebehu troch mesiacov. Hlavnou aktivitou je spotrebiteľská súťaž, ktorá funguje na princípe skenovania a registrácie QR kódov z obalov súťažných fliaš a plechoviek prostredníctvom aplikácie Coca-Cola.

V aplikácii tiež prebieha samotné hádanie novej príchute. Na dvoch výhercov, ktorí odhalia tajnú príchuť #WhatTheFanta, čaká luxusná dovolenka v hodnote 3 000 eur podľa vlastnej voľby. Do kampane sa zároveň ako hlavný ambasádor zapája populárny komik a influencer Fero Joke.

image

Na dvoch výhercov, ktorí odhalia novú príchuť Fanty, čaká luxusná dovolenka v hodnote 3 000 eur. 

Milovníci nápojov Fanta sa môžu tešiť na neľahkú hádanku v podobe odhalenia príchute ich obľúbeného nápoja, ktorý bude aj tentoraz v odľahčenom variante bez cukru. Fanta pre túto kampaň predstavuje limitovanú edíciu nápoja vo variante bez cukru v odtieňoch fialovej farby.

Príchuť #WhatTheFanta je ideálna pre každého, kto je hravý a rád skúša nové veci. Stačí iba naskenovať QR kód, zadať PIN kód a tešiť sa na výhru. V Coke aplikácii sú tiež k dispozícii hry, vďaka ktorým je možné získať výhodu v podobe bonusových bodov.

Kampaň stavia na hravosti a túžbe po zážitkoch

Do stratégie značky Fanta sú dlhodobo zapájané hravé a originálne prvky, ktoré ponúkajú širokú škálu zážitkov a dobrodružstiev. Inak to nie je ani pri tohtoročnej #WhatTheFanta kampani.

„Snažíme sa dosiahnuť, aby zábava a hravosť boli vždy ústredným motívom kampaní značky Fanta. Zacielime na spotrebiteľov, ktorí sú zvedaví a vyhľadávajú dobrodružstvo,“ hovorí Zuzana Staňková, brand manažérka značky Fanta pre Českú republiku a Slovensko, s tým, že pre túto kampaň sa značka rozhodla v tomto roku posilniť PR aktivity, digitálny marketing a podporu v mieste predaja. Využité budú originálne papierové stojany a reklamné woblery.

V hlavnej úlohe populárny influencer – Fero Joke

Sprievodcami celej komunikácie budú tiež známi ambasádori. Na Slovensku sa hlavnou tvárou stal František Košarišťan alias Fero Joke, ktorý sa preslávil najmä vďaka parodovaniu žien vo svojich videách na sociálnych sieťach.

„Fantu mám v obľube už niekoľko rokov. Preto ma potešilo oslovenie na spoluprácu na novej kampani WhatTheFanta. Zároveň sa teším ako budú fanúšikovia hádať novú príchuť v Zero variante, ktorú im prostredníctvom nápovedí poodhalí pani Maja,“ dodáva Fero Joke.

O postupné odhaľovanie indícií sa postarajú aj influenceri, medzi ktorých patria napríklad Not So Funny Any, FIZIstyle, MenT či GogomanTV. Tí budú jednotlivé nápovede zverejňovať hravou formou na svojich sociálnych sieťach. Tajomstvo novej Zero príchute sa ukrýva v detailoch, a preto je odhalenie skutočnou výzvou.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 12:33