„Uvedomujeme si situáciu a preverili sme ju. Ďalšia spolupráca nie je naplánovaná,“ povedala hovorkyňa Tesco Zerzanová.
Autorom komunikačného konceptu s populárnym komikom Ferom Jokeom je reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy. Fero Joke alias František Košarišťan zabával divákov vtipnými videami. Pre Tesco vytvoril zábavné postavy - zamestnankyne obchodného reťazca. Toto partnerstvo, ktoré sa z Instagramu presunulo aj do televízie, malo za cieľ upútať mladšie generácie.
Spolupráci je zrejme nateraz koniec. Tesco potvrdilo, že po obvinení, že Fero Joke po vystúpení v pražskej Lucerne sexuálne obťažoval dvoch divákov, sťahuje spoty z éteru a ich spolupráca už zrejme nebude pokračovať.
Fero Joke má na Instagrame viac ako pol milióna sledovateľov. Za svoje nevhodné chovanie sa ospravedlnil: „Urobil som chybu. Často za chyby kritizujem iných, upozorňujem na ne a parodujem ich. Preto si uvedomujem, že na moje vlastné konanie máte zvýšené nároky a cítite sklamanie. Sám sebe som veľkým kritikom a tieto dni vyhodnocujem, ako vzniknutú situáciu využiť pre rast a zlepšenie. Daný večer som si nedal pozor na alkohol," píše na svojom Instagrame.
Komik má okrem Tesca spolupráce aj s ďalšími veľkými značkami, v jeho portfóliu sú Slovenská sporiteľňa aj O2. Obidve značky pre Aktuality potvrdili, že situáciu sledujú. Pre Slovenskú sporiteľňu je dôležité, že sa ospravedlnil. O2 zdôrazňuje, že v súčasnosti nemajú naplánovanú žiadnu dlhodobú spoluprácu, ale situáciu vyhodnocujú. Pred šiestimi dňami Košarišťan zverejnil na Instagrame video pre O2, ktoré rieši hejt na internete. „Aj Maja už zistila, že sociálne siete nemôžu byť nástrojom na šírenie negativity. Obzvlášť pred Vianocami, ktoré by mali byť hlavne o blízkosti a láske."

