Halloweenska kolekcia bude dostupná v maloobchode, predajných automatoch a na ďalších obvyklých miestach predaja.
StoryEditor

Fanúšikovia Fanty a hororov si prídu na svoje s halloweenskou limitovanou edíciou

28.08.2025, 09:13
Autor:
redred

Fanta spája sily so spoločnosťami Universal Pictures a Blumhouse a po prvýkrát v histórii prináša kampaň s kultovými hororovými ikonami. Slovenskí fanúšikovia môžu vyhrať výlet do Los Angeles.

Chucky, Freddy Fazbear, The Grabber a M3GAN – vyznávači Halloweenu sa tento rok majú na čo tešiť. Značka Fanta pred tohtoročným Halloweenom spojila sily so spoločnosťami Universal Pictures a Blumhouse a prináša globálnu kampaň, ktorá vôbec po prvýkrát spája tieto štyri kultové hororové postavy.

V novej kampani sa tak stretávajú legendárny Chucky, medvedík Freddy Fazbear (film Päť nocí u Freddyho 2), desivý The Grabber (film Čierny telefón 2) a uhrančivá bábika M3GAN (film M3GAN 2.0). Hoci všetky hororové postavy pochádzajú z rôznych svetov, tentoraz ich spája jediná túžba: They Wanta Fanta – a nič ich nezastaví. Fanúšikovia po celom svete sa môžu tešiť, že tieto postavy budú v období pred Halloweenom na love prostredníctvom série jedinečných zážitkov.

Fanta je s témou Halloweenu spojená už mnoho rokov a tohtoročná kampaň nadväzuje na nedávne uvedenie filmu M3GAN 2.0 a predchádza ďalším dvom hororovým premiéram od štúdia Blumhouse, ktoré prídu do kín počas jesene – Čierny telefón 2 a Päť nocí u Freddyho 2.

image

Na českých a slovenských fanúšikov Fanty a hororov čaká aj súťaž s veľmi netradičnou výhrou.

Hororové ikony sa objavia na Slovensku na PET obaloch limitovanej halloweenskej edície, a to v závislosti od príchute. Celé to odštartuje úplne nová limitovaná príchuť Chucky‘s Punch – lesné ovocie bez cukru. Doplní ju tradičná pomarančová príchuť, takže na Slovensku budú v ponuke tieto varianty: Chucky/Chucky‘s Punch (lesné ovocie, zero sugar) a Freddy Fazbear v pomarančovej verzii original aj zero sugar.

Halloweenska kolekcia bude dostupná v maloobchode, predajných automatoch a na ďalších obvyklých miestach predaja. Naskenovaním QR kódu z obalu navyše fanúšikovia získajú prístup k exkluzívnemu obsahu. Na českých a slovenských fanúšikov Fanty a hororov čaká aj súťaž s veľmi netradičnou výhrou.

„Fanta je predovšetkým o skvelej chuti a zábave. Súčasťou tohtoročnej halloweenskej kampane v Českej republike a na Slovensku je aj veľká spotrebiteľská súťaž, ktorá podčiarkuje jej jedinečnosť. Hlavnou cenou je exkluzívny zájazd pre výhercu do Los Angeles a zážitok v podobe strašidelnej Fanta Haunted Factory,“ prezrádza Jiří Kolář, Marketing Manager Fanta ČR a SR.

image

Naskenovaním QR kódu z obalu navyše fanúšikovia získajú prístup k exkluzívnemu obsahu.

Globálnu kampaň značky Fanta a jej partnerstvo s Universal Pictures pripravila agentúra WPP Open X pod vedením Ogilvy a s podporou agentúr Burson, EssenceMediacom, GOAT, Hogarth, Subvrsive a VML. Na Slovensku bude kampaň prebiehať predovšetkým online, na sociálnych sieťach, cez out of home komunikáciu a v spolupráci s influencermi.

01 - Modified: 2025-11-26 09:57:56 - Feat.: - Title: COOP Jednota v novej kampani formátu TEMPO spája známe postavy a nečakané prvky 02 - Modified: 2025-11-13 13:47:44 - Feat.: - Title: 365.bank 17. novembra symbolicky prenechá svoj televízny reklamný priestor divadlám 03 - Modified: 2025-11-13 08:09:12 - Feat.: - Title: Spoznať kvalitu skla RONA v Lidli sa oplatí. Odkazuje Peter Sklár v novej kampani 04 - Modified: 2025-11-12 12:56:15 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň BILLA: Vianoce sú, keď nezabúdame byť ľuďmi 05 - Modified: 2025-11-04 13:34:02 - Feat.: - Title: Legendárna vianočná kampaň Coca-Cola ožíva vďaka umelej inteligencii
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. november 2025 10:09