Chucky, Freddy Fazbear, The Grabber a M3GAN – vyznávači Halloweenu sa tento rok majú na čo tešiť. Značka Fanta pred tohtoročným Halloweenom spojila sily so spoločnosťami Universal Pictures a Blumhouse a prináša globálnu kampaň, ktorá vôbec po prvýkrát spája tieto štyri kultové hororové postavy.
V novej kampani sa tak stretávajú legendárny Chucky, medvedík Freddy Fazbear (film Päť nocí u Freddyho 2), desivý The Grabber (film Čierny telefón 2) a uhrančivá bábika M3GAN (film M3GAN 2.0). Hoci všetky hororové postavy pochádzajú z rôznych svetov, tentoraz ich spája jediná túžba: They Wanta Fanta – a nič ich nezastaví. Fanúšikovia po celom svete sa môžu tešiť, že tieto postavy budú v období pred Halloweenom na love prostredníctvom série jedinečných zážitkov.
Fanta je s témou Halloweenu spojená už mnoho rokov a tohtoročná kampaň nadväzuje na nedávne uvedenie filmu M3GAN 2.0 a predchádza ďalším dvom hororovým premiéram od štúdia Blumhouse, ktoré prídu do kín počas jesene – Čierny telefón 2 a Päť nocí u Freddyho 2.
Hororové ikony sa objavia na Slovensku na PET obaloch limitovanej halloweenskej edície, a to v závislosti od príchute. Celé to odštartuje úplne nová limitovaná príchuť Chucky‘s Punch – lesné ovocie bez cukru. Doplní ju tradičná pomarančová príchuť, takže na Slovensku budú v ponuke tieto varianty: Chucky/Chucky‘s Punch (lesné ovocie, zero sugar) a Freddy Fazbear v pomarančovej verzii original aj zero sugar.
Halloweenska kolekcia bude dostupná v maloobchode, predajných automatoch a na ďalších obvyklých miestach predaja. Naskenovaním QR kódu z obalu navyše fanúšikovia získajú prístup k exkluzívnemu obsahu. Na českých a slovenských fanúšikov Fanty a hororov čaká aj súťaž s veľmi netradičnou výhrou.
„Fanta je predovšetkým o skvelej chuti a zábave. Súčasťou tohtoročnej halloweenskej kampane v Českej republike a na Slovensku je aj veľká spotrebiteľská súťaž, ktorá podčiarkuje jej jedinečnosť. Hlavnou cenou je exkluzívny zájazd pre výhercu do Los Angeles a zážitok v podobe strašidelnej Fanta Haunted Factory,“ prezrádza Jiří Kolář, Marketing Manager Fanta ČR a SR.
Globálnu kampaň značky Fanta a jej partnerstvo s Universal Pictures pripravila agentúra WPP Open X pod vedením Ogilvy a s podporou agentúr Burson, EssenceMediacom, GOAT, Hogarth, Subvrsive a VML. Na Slovensku bude kampaň prebiehať predovšetkým online, na sociálnych sieťach, cez out of home komunikáciu a v spolupráci s influencermi.

