Počet pacientov s psychickými ochoreniami sa za uplynulých pätnásť rokov na Slovensku strojnásobil. Až 80 percent postihnutých sa bojí vyhľadať odbornú pomoc. Stále totiž prevláda nezmyselná stigmatizácia a strach. O to dôležitejšie je mať v zložitej životnej situácii spoľahlivého partnera.
Celé sa to začalo kampaňou s názvom Spoločne za duševnú pohodu. Odvtedy pribudli ďalšie a ďalšie vrstvy. A to nielen v podobe nových spotov a vizuálov, ale aj produktov či komunikácie so zamestnancami poisťovne. „Spomínam si na úplne prvý brief medzi tímami TRIAD-u a UNIQA. Bolo to v roku 2020 a riešili sme zlúčenie poisťovní UNIQA a AXA. Dostali sme plán tém a úloh, ktoré sme mali komunikovať. Medzi nimi boli klasiky ako spájame sa, aby sme boli väčší a silnejší, aby sme našim zákazníkom poskytovali lepšie služby,“ hovorí Creative and Strategy Director TRIAD Martin Woska.
„Hľadali sme spolu benefity, ktoré by mohli byť výhodné pre našich zákazníkov. Všetko sa nám však zdalo bežné, prázdne. Boli sme väčší, mali sme viac pobočiek, boli sme bližšie, ale prečo by to malo klientov zaujímať? So spájaním náš koncern prechádzal transformáciou a nastavoval novú stratégiu značky. Chceli sme ísť cestou „beyond the insurance“ a potrebovali sme zistiť, čo to vlastne je,“ doplnila Head of Brand and Marketing UNIQA Silvia Vlasková.
Rok 2020, keď sa diali tieto briefy, bol pre Slovensko aj Česko náročný. Svet si prechádzal pandémiou koronavírusu, ľudia nechodili do práce, ale robili z obývačiek, deti sa učili doma, spoločnosť bola v lockdowne. Pri debatách, ako komunikovať spojenie UNIQA a AXA, sa preto logicky objavila aj téma „mental wellbeing“, teda duševnej pohody. Zásadne odlišovala značku od konkurencie. A nebola to len téma, o ktorej sa mohlo hovo...
Zostáva vám 85% na dočítanie.