Aby ste predišli nepríjemným prekvapeniam, mali by ste sa ešte pred spustením kampane ubezpečiť, že vaša reklama rešpektuje práva tretích osôb, a to najmä (i) osobnostné práva – napríklad podobizeň, záznam či osobný prejav akejkoľvek osoby, (ii) autorské práva – napríklad fotografie, vizuály, hudba, umelecký výkon, a (iii) tzv. práva priemyselného vlastníctva – napríklad dizajny či ochranné známky.
Keďže účelom reklamy je v konečnom dôsledku niečo predať, vo väčšine prípadov budete na použitie niečej podobizne, niečieho autorského diela alebo niečej ochrannej známky potrebovať súhlas. Ak takýto súhlas nemáte, môže vás dotknutá osoba žalovať a okrem poškodenia vašej dobrej povesti zrazu môžete mať povinnosť reklamnú kampaň zas...
Zostáva vám 85% na dočítanie.