Veľká dominancia televízie a spomalenie rastu v online. Takýto trend sme mohli sledovať minulý rok. Čo nás čaká v roku 2023? Aké sú predikcie expertov mediálnych agentúr smerom k investíciám do reklamy? Vidia u zadávateľov zmeny v náladách? Kto je optimistický a kto, naopak, šetrí na reklame?
Juraj JanošovskýChief Digital & Development Officer
EssenceMediacom Slovakia
Existuje veľké množstvo dát, ktoré potvrdzujú efektívnosť marketingovej komunikácie počas krízovejších období. Aj preto klienti pristupujú oveľa racionálnejšie k reklamným rozpočtom. Na druhej strane, tlak na maximalizáciu efektívnosti reklamy narastá, čo nám v EssenceMediacom vyhovuje, keďže nielenže sa lokálne špecializujeme na komplexnú podporu klientov naprieč ich zákazníckymi funnelmi (vrátane technológií), ale globálne sme posilnili našu propozíciu spojením dvoch agentúr do jednej. Cieľ je priniesť na trh unikátnu propozíciu založenú na omnichannel strategických kompetenciách MediaCom a data-driven optimalizácii Essence, dvornej agentúre Google. Vznikla tak globálne najnovšia a najväčšia GroupM agentúra pripravená na výzvy, ktorým čelia klienti v novej komunikačnej ekonomike. Bude ďalej rásť video, viac si nechávame pre klientov (smiech).
Zostáva vám 86% na dočítanie.