StoryEditor

Experti mediálnych agentúr: Rastie tlak na efektivitu reklamy, ale v investíciách vládne mierny optimizmus

06.06.2023, 13:35

 

  • Akú budúcnosť má reklama v televízii a skutočne vedie komunikácia v online prostredí? V ankete Stratégií sa k tomu vyjadrujú zástupcovia Mediálnych agentúr. 
  • Juraj Janošovský: Existuje veľké množstvo dát, ktoré potvrdzujú efektívnosť marketingovej komunikácie počas krízovejších období.
  • Petra Šišková: Pri veľkých hráčoch bude aj naďalej dominovať televízia, ktorá je na dosahovanie ich cieľov nevyhnutná, niektorí menší hráči sa však pre vysokú televíznu infláciu a globálne reštrikcie z televízie stiahli.
  • Jozef Keresteš: Blížiace sa parlamentné voľby vonkajšej reklame určite pomôžu.
  • Martin Hauptvogel: Televízia bude ešte dlho dominovať, pretože zabezpečuje u nás zatiaľ nenahraditeľný mediatyp z hľadiska efektivity a schopnosti doručenia vysokého zásahu.
  • Kompletnú anketu si môžete prečítať v článku nižšie. 

  • Anketa je súčasťou pravidelnej ročenky Mediálne agentúry 2023, ktorá je vložená do aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj na tomto linku

Veľká dominancia televízie a spomalenie rastu v online. Takýto trend sme mohli sledovať minulý rok. Čo nás čaká v roku 2023? Aké sú predikcie expertov mediálnych agentúr smerom k investíciám do reklamy? Vidia u zadávateľov zmeny v náladách? Kto je optimistický a kto, naopak, šetrí na reklame?

image

Juraj Janošovský, EssenceMediacom

Juraj Janošovský

Chief Digital & Development Officer

EssenceMediacom Slovakia

Existuje veľké množstvo dát, ktoré potvrdzujú efektívnosť marketingovej komunikácie počas krízovejších období. Aj preto klienti pristupujú oveľa racionálnejšie k reklamným rozpočtom. Na druhej strane, tlak na maximalizáciu efektívnosti reklamy narastá, čo nám v EssenceMediacom vyhovuje, keďže nielenže sa lokálne špecializujeme na komplexnú podporu klientov naprieč ich zákazníckymi funnelmi (vrátane technológií), ale globálne sme posilnili našu propozíciu spojením dvoch agentúr do jednej. Cieľ je priniesť na trh unikátnu propozíciu založenú na omnichannel strategických kompetenciách MediaCom a data-driven optimalizácii Essence, dvornej agentúre Google. Vznikla tak globálne najnovšia a najväčšia GroupM agentúra pripravená na výzvy, ktorým čelia klienti v novej komunikačnej ekonomike. Bude ďalej rásť video, viac si nechávame pre klientov (smiech).

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 86% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-06 08:58:38 - Feat.: 0 - Title: Nie sú ľudia. Mediálne agentúry sú vnímané v komunikačnom biznise ako najmenej sexi 02 - Modified: 2023-06-05 09:15:28 - Feat.: 0 - Title: Mediálne agentúry 2023: Ako zamieriť presne a ešte aj efektívne
01 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 02 - Modified: 2024-02-12 08:00:00 - Feat.: - Title: Rita Harnett: Spomalenie nákupnej cesty môže zvýšiť efektivitu predaja 03 - Modified: 2023-12-11 14:31:47 - Feat.: - Title: Zenith štartuje spoluprácu s XXXLutz Group a Lactalis 04 - Modified: 2023-11-24 10:01:52 - Feat.: - Title: Tomáš Tiefenbach z Lurity: Budúcnosť OOH je omnichannel 05 - Modified: 2023-11-22 13:06:29 - Feat.: - Title: Tony Paluš: Splnil som si tínedžerský cieľ a za krátku dobu som nabral veľa skúseností z digitálneho marketingu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 11:36