StoryEditor

New Business Barometer 2022: Víťazi mediálnych tendrov, obrovské rozpočty a prekvapujúce prehry

09.06.2023, 09:17
  • Mediálne tendre patria v agentúrach neustále k ústredným témam. Ako si agentúry vedú na poli nového biznisu, pravidelne monitoruje výskumná spoločnosť COMvergence.
  • Pozrite sa, k akým pohybom došlo na našom trhu a aké mediálne objemy získali na tento rok najväčší mediálni hráči.
  • Článok je súčasťou pravidelnej ročenky Mediálne agentúry 2023, ktorá je vložená do aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj na tomto linku

V minulom roku bolo vyhlásených 70 výberových konaní na nákup a plánovanie médií, do ktorých sa zapojilo 16 lokálnych nezávislých agentúr a 54 agentúr zasieťovaných globálnou skupinou.

Najsledovanejšie tendre

Súťažilo sa o prerozdelenie mediálneho rozpočtu zadávateľov vo výške 86 miliónov eur. Dominujúcim segmentom s najvyšším mediálnym rozpočtom, ktorý bol v roku 2022 v tendri súťažený, bol segment maloobchodu. Retailový reťazec Tesco vyhlásil tender s celkovým rozpočtom až 12 miliónov eur.

Z oblasti FMCG patrila s rozpočtom 6,4 milióna eur k top zadávateľom nemecká nadn...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-04-04 11:12:49 - Feat.: - Title: V New bize sa v roku 2024 najviac darilo agentúre Wavemaker a skupine Publicis Media
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. november 2025 15:49