Najmä ak potrebujete zasiahnuť špecifické publikum. Dopravná polícia Slovenska sa v edukatívnej kampani zameranej na mladých vodičov preto rozhodla poriadne šliapnuť na pedál.
Mladí vodiči spôsobujú za posledné roky až 20 percent dopravných nehôd na Slovensku. Cieľom dopravnej polície, tentoraz z pozície zadávateľa kampane, bolo zaujať mladšieho účastníka cestnej premávky a hravou formou pripomínať pravidlá na cestách.
Agentúra Istropolitana Ogilvy tak stála pred výzvou, ako mladým vodičom doručiť posolstvo o zodpovednej jazde spôsobom, ktorý im je blízky a venujú mu pozornosť. Rozhodli sa preniknúť do ich sveta cez netradičnú gameplay – GTA autoškolu. V kampani navyše rafinovane prepojili autority z rozdielnych svetov – šéfa dopravnej polície, plukovníka Tomáša Vrábela v role inštruktora s populárnym slovenským youtuberom GoGom.
„Známa hra plná násilia, nárazov a prekračovania rýchlosti sa tak vďaka kampani na chvíľu zmenila na edukačnú platformu, kde bol youtuber vystavený jazde podľa pravidiel, komentovanej plukovníkom polície. Mladí diváci si tak mohli osvojiť základné vedomosti o cestnej premávke priamo v GTA gameplay na YouTube kanáli GoGa, ktorý má viac ako 1,5 miliónov odberateľov” vysvetľuje tvorca nápadu Jakub Svetlík, Associate Creative Director agentúry Istropolitana.
Seriózna inštitúcia dopravnej polície tak koncom minulého roka prvý raz vstúpila do sveta gamingu. Podľa Vrábela vnímali navrhnutú inovatívnu formu ako príležitosť zaujať cieľovú skupinu, ktorá namiesto čítania novely zákona radšej trávi čas za počítačom. Polícia pozitívne prijala aj napojenie n...
Zostáva vám 85% na dočítanie.