StoryEditor

Experti ADMA: Prínos AI je obrovský, ale treba vedieť, čo hľadáme

19.06.2023, 11:47
  • Umelá inteligencia sa stala bežnou súčasťou práce digitálnych agentúr. „Ale sme iba na začiatku,“ hovoria experti ADMA.
  • V čom vidia jej prínos? A ako najčastejšie používajú AI?
  • Väčšina sa zhoduje, že dokáže ušetriť čas a možno aj náklady.
  • Prečítajte si názory a postoje k AI zástupcov našich najväčších digitálnych agentúr. 
image

Daniel Feranec, CORE 4

Daniel Feranec

Creative Director
CORE4 Advertising

AI dokáže pomôcť pri prezentačnej a prípravnej časti prác, veľa agentúr využíva AI na skice a texty do prezentácií. S masovým využívaním novej technológie vzrastú nároky, rozpoznateľné výstupy AI môžu napríklad čoskoro hovoriť: „Na toto sme nemali toľko času alebo sme to, skrátka, odflákli.“

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-22 09:17:07 - Feat.: - Title: Pečte na zimu! Čedok podporí priame lety do exotiky novou kampaňou s použitím AI 02 - Modified: 2023-08-28 12:03:55 - Feat.: - Title: Streaming je novou érou digitálnej zábavy aj výzvou pre reklamu 03 - Modified: 2023-08-22 10:47:32 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia mení predstavy nevidiacich na skutočnosť 04 - Modified: 2023-09-18 08:13:01 - Feat.: - Title: Majú byť viac kreatívni marketéri či pracovníci PR? V tomto „súboji“ môže byť dva plus dva naozaj viac ako štyri 05 - Modified: 2023-07-31 11:12:06 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia a armáda: Smrteľný koktejl alebo návod na mier?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. september 2023 17:40