Daniel Feranec
Creative Director
CORE4 Advertising
AI dokáže pomôcť pri prezentačnej a prípravnej časti prác, veľa agentúr využíva AI na skice a texty do prezentácií. S masovým využívaním novej technológie vzrastú nároky, rozpoznateľné výstupy AI môžu napríklad čoskoro hovoriť: „Na toto sme nemali toľko času alebo sme to, skrátka, odflákli.“
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-02-18 12:06:25 - Feat.: - Title: ADMA názor: Reklama potrebuje humor. Ako s ním pracujete?
02 - Modified: 2024-09-09 06:36:40 - Feat.: - Title: Šéfka komunikácie Microsoft: AI je pre mňa múdrejší kolega, ale zatiaľ to nie je pre každého
03 - Modified: 2024-04-16 08:31:02 - Feat.: - Title: AI: Najdôležitejšie nástroje, ich silné a slabé stránky
04 - Modified: 2024-02-15 10:45:13 - Feat.: - Title: František Štrupl z Google: Zákazník sa dnes správa ako produktový detektív
05 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť?