StoryEditor

Experti ADMA: Prínos AI je obrovský, ale treba vedieť, čo hľadáme

19.06.2023, 11:47
  • Umelá inteligencia sa stala bežnou súčasťou práce digitálnych agentúr. „Ale sme iba na začiatku,“ hovoria experti ADMA.
  • V čom vidia jej prínos? A ako najčastejšie používajú AI?
  • Väčšina sa zhoduje, že dokáže ušetriť čas a možno aj náklady.
  • Prečítajte si názory a postoje k AI zástupcov našich najväčších digitálnych agentúr. 
image

Daniel Feranec, CORE 4

Daniel Feranec

Creative Director
CORE4 Advertising

AI dokáže pomôcť pri prezentačnej a prípravnej časti prác, veľa agentúr využíva AI na skice a texty do prezentácií. S masovým využívaním novej technológie vzrastú nároky, rozpoznateľné výstupy AI môžu napríklad čoskoro hovoriť: „Na toto sme nemali toľko času alebo sme to, skrátka, odflákli.“

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-02-18 12:06:25 - Feat.: - Title: ADMA názor: Reklama potrebuje humor. Ako s ním pracujete?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. máj 2025 15:21