StoryEditor

Tendre sú slabo pripravené, majú nejednoznačné zadanie a je v nich príliš veľa agentúr, hovorí PR brandža

27.06.2023, 09:04
  • Tendrovanie je vo všetkých agentúrach veľkou témou. Trápia sa s ním aj PR. Boli  niekedy súčasťou neférového tendra? Ako  sa zachovali? Odstúpili? Prečo je pre agentúry dôležité byť súčasťou férového prostredia?
  • V ankete odpovedajú zástupcovia najväčších PR agentúr. 
  • Špecializovanú ročenku PR agentúry 2023, v ktorej nájdete zaujímavé rozhovory, ankety a top projekty našich partnerov, si môžete stiahnuť TU. 

Soňa Lexmanová: Podľa nášho prieskumu až 60 percent PR tendrov je problematických. Najčastejšími problémami sú nejasné kritériá, neúplné zadanie, neznámi účastníci tendra či pro forma tendre.

Martin Dobiš: Najväčším nedostatkom tendrov je ich slabá príprava, respektíve nejednoznačnosť zadania a prizvanie priveľkého množstva agentúr.

Katarína Remiaš: Férový tender má viacero bodov, dnes sme v situácii, keď sa tendrovanie PR služieb lepší. Tendrovanie je časovo a personálne náročné pre každú agentúru.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-30 08:54:20 - Feat.: 0 - Title: PR agentúry 2023: Výzvy a trendy v public relations
01 - Modified: 2024-03-13 09:57:25 - Feat.: - Title: Téma greenwashingu otvára firmám príležitosť na reputačné zisky 02 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia 03 - Modified: 2023-11-14 08:59:01 - Feat.: - Title: Prieskum od NEUROPEA: Slováci stále milujú SMS-ky 04 - Modified: 2023-09-12 12:52:54 - Feat.: - Title: Dôvere v spravodajtsve dominujú televízie, sociálne siete sú druhé. Influenceri prepadli 05 - Modified: 2023-08-30 13:13:04 - Feat.: - Title: Dárius Kallós: Najviac som hrdý na svoju analýzu o platených spoluprácach na TikToku
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 12:41