StoryEditor

Tendre sú slabo pripravené, majú nejednoznačné zadanie a je v nich príliš veľa agentúr, hovorí PR brandža

27.06.2023, 09:04
  • Tendrovanie je vo všetkých agentúrach veľkou témou. Trápia sa s ním aj PR. Boli  niekedy súčasťou neférového tendra? Ako  sa zachovali? Odstúpili? Prečo je pre agentúry dôležité byť súčasťou férového prostredia?
  • V ankete odpovedajú zástupcovia najväčších PR agentúr. 
  • Špecializovanú ročenku PR agentúry 2023, v ktorej nájdete zaujímavé rozhovory, ankety a top projekty našich partnerov, si môžete stiahnuť TU. 

Soňa Lexmanová: Podľa nášho prieskumu až 60 percent PR tendrov je problematických. Najčastejšími problémami sú nejasné kritériá, neúplné zadanie, neznámi účastníci tendra či pro forma tendre.

Martin Dobiš: Najväčším nedostatkom tendrov je ich slabá príprava, respektíve nejednoznačnosť zadania a prizvanie priveľkého množstva agentúr.

Katarína Remiaš: Férový tender má viacero bodov, dnes sme v situácii, keď sa tendrovanie PR služieb lepší. Tendrovanie je časovo a personálne náročné pre každú agentúru.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-30 08:54:20 - Feat.: 0 - Title: PR agentúry 2023: Výzvy a trendy v public relations
01 - Modified: 2025-11-26 07:05:23 - Feat.: - Title: Asociácia public relations SR má už 20 členov. Jej rady posilní Grape PR a Neuropea 02 - Modified: 2025-07-21 07:00:00 - Feat.: - Title: Soňa Lexmanová: Klienti dnes nechcú byť len viditeľní a počuteľní, čoraz viac im ide o dosah 03 - Modified: 2025-07-20 12:00:00 - Feat.: - Title: Z Instagramu do reality: Keď sa influencer marketing mení na zážitok 04 - Modified: 2025-07-19 12:00:00 - Feat.: - Title: Game Over, Lupiny: Head & Shoulders vstúpil do sveta gamingu 05 - Modified: 2025-07-16 07:00:00 - Feat.: - Title: SKPR Strategies: Naším zlatým pravidlom je riešiť skutočný problém, zároveň sa nebojíme riskovať
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. december 2025 09:43