Až 60 percent tendrov je problematických. Vyplýva to z prieskumu Asociácie Public Relations SR. Agentúry sa sťažujú na nejasné kritériá, neúplné zadania, neznámych účastníkov a aj na to, že mnohé tendre sú iba pro forma.
Aká je vlastne úloha PR pre značky? Ako sa to vezme. Ale isto má potenciál byť kľúčovým faktorom pre budovanie reputácie a vzťahov s verejnosťou. Mnohé firmy si však najímajú agentúry stále iba na to, aby im vybavovali mediálny priestor, písali tlačové správy a komunikovali s novinármi.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 68% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-27 07:32:01 - Feat.: - Title: Tendre sú slabo pripravené, majú nejednoznačné zadanie a je v nich príliš veľa agentúr, hovorí PR brandža
02 - Modified: 2023-06-13 11:43:09 - Feat.: - Title: PR agentúry sa zhodujú na tom, že bez etiky to v biznise nejde
03 - Modified: 2023-06-07 11:01:08 - Feat.: - Title: Problémy PR agentúr: Primerané odmeny, vysoká fluktuácia a mladí, ktorí sú občas ako trabant
04 - Modified: 2023-06-07 09:00:21 - Feat.: - Title: 7 trendov v PR: Menia sa očakávania od novinárov i platformy komunikácie
05 - Modified: 2023-06-05 13:46:43 - Feat.: - Title: Experti PR agentúr: Verejnej diskusii vládnu fámy a klebety (anketa Stratégií)