Priamo v zadaní od marketingového oddelenia sa objavil zaujímavý návrh spolupracovať so zamestnancom z radov PSS. Konkrétne s dlhoročným obchodným zástupcom Miroslavom Zimermanom, známym zo sociálnych sietí pod pseudonymom Cikindeles.
,,Návrh spolupracovať s Cikindelom nám dal priestor ukázať, že PSS je modernou značkou, ktorej záleží na profesionalite a expertnosti svojich zamestnancov a nie na tom, či zapadajú do škatuliek priemernosti. Je pre nás veľmi dôležité vnášať do spoločnosti pozitívny vplyv, najmä v časoch, keď je spoločnosť rozdelená na rôzne tábory. Patríme do krajín s najvyššou mierou dôvery v HOAXy, rastie nenávisť voči ľuďom, ktorí sú akokoľvek výrazní, iní, zaujímaví. V takýchto časoch je veľmi významné, keď sa aj veľké inštitúcie postavia na stranu tolerancie,“ dodáva strategy directorka Istropolitana Ogilvy, Veronika Romsauerová.
Cikindeles sa na sociálnych sieťach snaží humorne propagovať svoj obľúbený hudobný štýl – heavy metal. A práve na prepojení dvoch svetov jedného hrdinu stojí kreatívna idea kampane. Inklúzia aj v pracovnom prostredí je jej odkazom, pretože „Only skills matter.“
PSS má záujem spolupracovať s mladými a šikovnými ľuďmi, rozumie ich svetu a ponúka im aj slobodu v podobe flexibilného pracovného času, vďaka čomu sa budú môcť venovať svojim koníčkom tak, ako si to zariadia, a navyše ich finančné ohodnotenie bude v súvislosti s ich schopnosťami rásť.
Hlavným výstupom kampane zameranej špeciálne na cieľovú skupinu 25 až 30-ročných mladých ľudí je online video, v ktorom sa Miroslav mení z metalového experta na experta na financovanie bývania. Podľa jeho vlastných slov: „Keď mi bol predstavený koncept kampane, veľmi sa mi to zapáčilo. Konečne to bolo niečo moderné a zaujímavé. Napríklad ja som sa k práci v PSS dostal prostredníctvom maminy, pracujúcej v PSS vyše 20 rokov. O jej práci som doma veľa počul, tak som si povedal, že by som to mohol skúsiť, a nakoniec som tu ostal.“
Agentúra Istropolitana Ogilvy oslovila na filmársku realizáciu spoločnosť Jánošíci Produkčná družina pod režijným vedením Viliama Jánošíka.
Vizitka kampane:
Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa
Riaditeľ úseku marketingu: Radoslav Mahút
Vedúci odboru značky a reklamy: Karin Čechová
Brand manažér offline: Karin Čechová
Brand manažér online: Barbora Čajková
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Creative Director: Peter Hrevuš
Art Director: Peter Hrevuš, Karolína Uherčíková
Copywriter: Vlado Janček, Marek Suchitra
Social Media Manager: Marek Suchitra, Zuzana Frtúsová
Account Director: Petra Lukáčová
Account Manager: Lucia Dešťová
Produkcia: Jánošíci Produkčná družina
Režisér: Viliam Jánošík
Mediálna agentúra: Initiative