StoryEditor

PSS prichádza s netradičnou metalovou náborovou kampaňou

04.07.2023, 14:30
Autor:
redred

Prvá stavebná sporiteľňa inovuje nielen svoje produktové portfólio, ale najnovšie sa rozhodla osviežiť aj svoju obchodnú sieť náborom nových expertov na financovanie bývania. Novú kampaň pre PSS pripravila agentúra Istropolitana Ogilvy.

Priamo v zadaní od marketingového oddelenia sa objavil zaujímavý návrh spolupracovať so zamestnancom z radov PSS. Konkrétne s dlhoročným obchodným zástupcom Miroslavom Zimermanom, známym zo sociálnych sietí pod pseudonymom Cikindeles.

,,Návrh spolupracovať s Cikindelom nám dal priestor ukázať, že PSS je modernou značkou, ktorej záleží na profesionalite a expertnosti svojich zamestnancov a nie na tom, či zapadajú do škatuliek priemernosti. Je pre nás veľmi dôležité vnášať do spoločnosti pozitívny vplyv, najmä v časoch, keď je spoločnosť rozdelená na rôzne tábory. Patríme do krajín s najvyššou mierou dôvery v HOAXy, rastie nenávisť voči ľuďom, ktorí sú akokoľvek výrazní, iní, zaujímaví. V takýchto časoch je veľmi významné, keď sa aj veľké inštitúcie postavia na stranu tolerancie,“ dodáva strategy directorka Istropolitana Ogilvy, Veronika Romsauerová.

Cikindeles sa na sociálnych sieťach snaží humorne propagovať svoj obľúbený hudobný štýl – heavy metal. A práve na prepojení dvoch svetov jedného hrdinu stojí kreatívna idea kampane. Inklúzia aj v pracovnom prostredí je jej odkazom, pretože „Only skills matter.“

PSS má záujem spolupracovať s mladými a šikovnými ľuďmi, rozumie ich svetu a ponúka im aj slobodu v podobe flexibilného pracovného času, vďaka čomu sa budú môcť venovať svojim koníčkom tak, ako si to zariadia, a navyše ich finančné ohodnotenie bude v súvislosti s ich schopnosťami rásť.

Hlavným výstupom kampane zameranej špeciálne na cieľovú skupinu 25 až 30-ročných mladých ľudí je online video, v ktorom sa Miroslav mení z metalového experta na experta na financovanie bývania. Podľa jeho vlastných slov: „Keď mi bol predstavený koncept kampane, veľmi sa mi to zapáčilo. Konečne to bolo niečo moderné a zaujímavé. Napríklad ja som sa k práci v PSS dostal prostredníctvom maminy, pracujúcej v PSS vyše 20 rokov. O jej práci som doma veľa počul, tak som si povedal, že by som to mohol skúsiť, a nakoniec som tu ostal.“

Agentúra Istropolitana Ogilvy oslovila na filmársku realizáciu spoločnosť Jánošíci Produkčná družina pod režijným vedením Viliama Jánošíka.

Vizitka kampane:

Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa

Riaditeľ úseku marketingu: Radoslav Mahút

Vedúci odboru značky a reklamy: Karin Čechová

Brand manažér offline: Karin Čechová

Brand manažér online: Barbora Čajková

Agentúra: Istropolitana Ogilvy 

Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský

Creative Director: Peter Hrevuš

Art Director: Peter Hrevuš, Karolína Uherčíková

Copywriter: Vlado Janček, Marek Suchitra

Social Media Manager: Marek Suchitra, Zuzana Frtúsová

Account Director: Petra Lukáčová

Account Manager: Lucia Dešťová

Produkcia: Jánošíci Produkčná družina

Režisér: Viliam Jánošík

Mediálna agentúra: Initiative

01 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 02 - Modified: 2024-08-26 10:30:06 - Feat.: - Title: Dalibor Cicman: Adaptabilita je nový game changer 03 - Modified: 2024-08-09 06:00:00 - Feat.: - Title: Slavomír Svoboda: Chuť nad zdravie 04 - Modified: 2024-06-28 10:48:37 - Feat.: - Title: Tesco pomáha v boji proti menštruačnej chudobe 05 - Modified: 2024-05-10 11:54:39 - Feat.: - Title: Online film a video: Je pekné, keď značka aj po neúspechu stojí pri svojej hviezde
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. november 2024 21:01