StoryEditor

Po mileniáloch tu máme prvú „digital-native“ generáciu. Ako marketingovo zaujať GEN Z?

13.07.2023, 12:01

Digitálne technológie sú pre generáciu Z od narodenia také prirodzené, až sa online realita stáva ich novým svetom.

A presne v tomto prostredí sa ju marketéri snažia zasiahnuť. No pozor, aj tu platí, že nie je online ako online. Aby značky správne naformulovali posolstvá rezonujúce mladej cieľovej skupine, musia tiež pochopiť, kde, ako a prečo trávia čas.

Gen Z je komplexná generácia mladých narodených od roku 1996 do roku 2010 s rôznou motiváciou konzumácie mediálneho a komerčného obsahu. Je poháňaná hodnotami demokracie, personalizácie, udržateľnosti a transparentnosti. Aj preto preferuje značky, ktoré majú zrozumiteľne definované hodnoty, sú uveriteľné a poskytnú im zázemie komunity.

Je to zároveň generácia vyrastajúca na úpätí teroristických katastrof, z čoho pramení akási zdržanlivosť a averzia voči riziku, čiastočne prepísaná do preferencií viesť časť života bezpečne online. Sociálne médiá v role mostíka k okolitému svetu sa tak stávajú stredobodom ich každodenného života.

Ešte v...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-07-06 10:55:31 - Feat.: - Title: Adam Nochta: Pri nových médiách neustále experimentujeme a testujeme nové stratégie 02 - Modified: 2023-05-02 08:55:35 - Feat.: - Title: Influencerka Lady Zika hovorí na sieťach o viere v Boha. Podľa sledujúcich šíri nenávisť a homofóbiu 03 - Modified: 2023-05-08 19:59:19 - Feat.: - Title: TikTok môže byť pre firmy tikajúca bomba. Pomáha značkám alebo ohrozuje ich reputáciu? 04 - Modified: 2023-01-11 13:25:53 - Feat.: - Title: Instagram redizajnuje svoje rozhranie. Nákupný button zmizne z hlavného menu 05 - Modified: 2022-12-02 15:04:16 - Feat.: - Title: Trendy 2023: Sociálne siete čaká rast videa aj podcastov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. júl 2023 13:24