StoryEditor

Po mileniáloch tu máme prvú „digital-native“ generáciu. Ako marketingovo zaujať GEN Z?

13.07.2023, 12:01

Digitálne technológie sú pre generáciu Z od narodenia také prirodzené, až sa online realita stáva ich novým svetom.

A presne v tomto prostredí sa ju marketéri snažia zasiahnuť. No pozor, aj tu platí, že nie je online ako online. Aby značky správne naformulovali posolstvá rezonujúce mladej cieľovej skupine, musia tiež pochopiť, kde, ako a prečo trávia čas.

Gen Z je komplexná generácia mladých narodených od roku 1996 do roku 2010 s rôznou motiváciou konzumácie mediálneho a komerčného obsahu. Je poháňaná hodnotami demokracie, personalizácie, udržateľnosti a transparentnosti. Aj preto preferuje značky, ktoré majú zrozumiteľne definované hodnoty, sú uveriteľné a poskytnú im zázemie komunity.

Je to zároveň generácia vyrastajúca na úpätí teroristických katastrof, z čoho pramení akási zdržanlivosť a averzia voči riziku, čiastočne prepísaná do preferencií viesť časť života bezpečne online. Sociálne médiá v role mostíka k okolitému svetu sa tak stávajú stredobodom ich každodenného života.

Ešte v...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-15 08:02:08 - Feat.: - Title: GEN Z versus Alpha. Aké sú tieto dve najmladšie generácie a čo to znamená pre marketing? 02 - Modified: 2024-09-26 09:13:46 - Feat.: - Title: TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda 03 - Modified: 2024-09-18 11:50:38 - Feat.: - Title: GEN Z: Narodila sa do digitálneho sveta a technológie nepustí z ruky. Ako by mali značky na ňu cieliť? 04 - Modified: 2024-08-22 11:50:52 - Feat.: - Title: TikTok reklamy sú tu, o Pintereste budeme ešte veľa počuť a značky vo veľkom riešia Snapchat 05 - Modified: 2024-08-01 08:29:16 - Feat.: - Title: Je to tu! Na Slovensko prichádzajú TikTok Ads
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 20:50