Kitti Pastoreková
Social Media Specialist
Elite/Monday Lovers
V prvom rade sledujeme to, ako sa hodí k našej značke. Hneď na začiatku sa vyhýbame profilom, ktoré pôsobia ako „teleshopping“ a sú presýtené spoluprácami. Dôležité je zloženie publika na základe demografie a dávame si pozor na to, aby mali reálnych, a nie nakúpených sledujúcich.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-04-07 09:39:11 - Feat.: - Title: Zaraguza bodovala v ďalšom tendri. Zastreší komunikáciu piatej etapy projektu Čerešne
02 - Modified: 2025-03-31 09:39:42 - Feat.: - Title: TRIAD Bratislava získal Budvar. Slovenská agentúra uspela v medzinárodnom tendri
03 - Modified: 2025-03-15 15:19:02 - Feat.: - Title: Herci SND podozriví z plánovania puču? Alebo sa len vysmievajú moci kvalitnou a slobodnou tvorbou?
04 - Modified: 2025-03-07 10:05:17 - Feat.: - Title: Tajný kód, ako vyhrať Young Lions neexistuje. Ale poznáme zopár ingrediencií, ktoré vám môžu pomôcť
05 - Modified: 2025-02-18 12:06:25 - Feat.: - Title: ADMA názor: Reklama potrebuje humor. Ako s ním pracujete?