Tohtoroční víťazi, respektíve víťazky, dostali 5-týždňovú stáž v jednej z najväčších a najúspešnejších reklamných agentúr, v Istropolitana Ogilvy.
„Istropolitana Ogilvy už dlhodobo podporuje mladé kreatívne talenty. Mnohí z nich sú už dnes profíci, často zbierajúci jedno ocenenie za druhým. Ďalší zas našli svoje kreatívne uplatnenie v iných odvetviach našej brandže. Sme preto hrdí na to, že sme boli na začiatku tejto ich cesty, a teší nás, že môžeme privítať ďalšiu mladú krv a dať im tak skvelú reálnu skúsenosť toho, čo ich vlastne čaká,“ hovorí Peter Darovec, kreatívny riaditeľ Istropolitana Ogilvy.
Šťastné víťazky, ktoré mali tú česť, sú ešte len študentky 1. ročníka katedry masmediálnej komunikácie a reklamy na UKF v Nitre a sú nimi Mariina, Tetiana, Sabina a Maryna. (Nie, nemáme tam preklep, dievčatá sú pôvodom z Ukrajiny.) Už prvý deň predviedli, že sú to dievčatá na správnom mieste, keď okrem drivu naučiť sa od profesionálov v Istropolitane čo najviac potešili svojich mentorov vyhlásením, že medzi ich pozitívne stránky patrí radosť robiť pod stresom a milujú deadliny.
Čo ich teda všetko čakalo v Istropolitane okrem tých deadlinov?
Prvý týždeň dostali reálny brief od reálneho klienta Opel a vrhli sa so stratégom do spoznávania zákutí cieľoviek, hľadaní insightov a najmä sa naučili, aké je dôležité pochopiť konkurenčné prostredie klienta a nájsť pre jeho produkt to najlepšie miesto v živote spotrebiteľov. Keď mali toto zvládnuté, ďalší týždeň ich čakali seniorní kreatívci, ktorí im pomohli všetky tieto dôležité zistenia pretaviť do správnej kreativity.
Spolu so socialistami sa naučili, aké sú základné tipy a triky, ak máte na starosti sociálne siete významných značiek, a zistili, že byť aktívnym užívateľom TikToku či Instagramu z vás hneď nerobí profesionála. Následne toto všetko pekne zabalili do prezentácie a už ich čakala len skúška ohňom – predstaviť svoje nápady a svoju tvorbu pred prísnym pohľadom klienta. A to úspešne zvládli a ich nápady sa klientovi veľmi páčili.
Veríme, že aj klient bol spokojný a v najbližšom čase sa mu niektoré ich nápady aj podarí zrealizovať. A ak náhodou nie, aj to je súčasť reality v kreatívnej brandži. No skúsenosť, ktorú tieto dievčatá v Istropolitana Ogilvy získali, im už nikto nevezme.