V online spote opäť vidíme stret dvoch generácií, ktoré spája chuť na Jameson Orange.
„Spolu s klientom sme sa rozhodli nadviazať na úspešnú kampaň z minulého roka. Preto aj v tomto spote fanúšikovia uvidia babičku s rovnakou partiou mladých. No tentokrát nestoja v rade, ale spojí ich akcia na pomaranče. Ako už uvidíte v novom online spote,“ povedal social team leader Tomáš Romanec. „Pred natáčaním som mal obavy, či dôchodcovia vydržia hore celú noc, ale ukázalo sa, že stačilo zakričať: Život, poháre, zábava a spustil sa poriadny randál.“
Výsledkom je online kampaň od reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi komunikujúca, že Jameson sa nebojí odviazať a ukázať, že chutí ľuďom naprieč generáciami.
Aj keď samotný spot vychádza von teraz, sprievodné aktivity si mohli ľudia všimnúť už na tohtoročnom Grape festivale. Vďaka spolupráci s bratislavskou zmrzlinárňou Koun mali návštevníci možnosť ako prví ochutnať jedinečnú príchuť Jameson Orange. Kto ju nestihol na festivale, stále ju do konca augusta nájde v Koune. Kampaň sa postupne rozvíja hlavne v online priestore, kde sú pre fanúšikov a fanúšičky pripravené rôzne súťaže a tipy na zaujímavé akcie.
Vizitka kampane
Klient: Pernod Ricard Slovakia, Martin Rusko, Lucia Strečanská
Značka: Jameson Irish Whiskey
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Social Team Leader: Tomáš Romanec
Art Director: Jozef Arpa, Zuzana Grančajová
Copywriter: Tomáš Romanec, Radka Olekšáková, Juraj Chmel
Account Team Leader: Niki Weng
Account Manager: Karolína Čuková
Social Media Manager: Viktória Bankošová
Réžia: Martin Marček
DOP: Maxim Kľujev
Produkčná spoločnosť: Playground13
Zvukové štúdio: BAJKO