Nová pomarančová príchuť od Jamesona chce osloviť nielen klasických milovníkov whiskey, ale aj tých, ktorí radi skúšajú niečo netypické. Spot vymyslela agentúra MUW Saatchi&Saatchi, ktorá launch novinky poňala s vtipom. Vo videu sledujeme stret dvoch generácií, pre ktoré „státie v rade na pomaranče“ predstavuje rozličné veci.
„Ide o lokálny insight, keď státie v radoch malo v minulosti negatívny význam. My sme ho však otočili, vďaka čomu vznikla vtipná situácia,“ povedal Tomáš Romanec, team leader social tímu MUW Saatchi & Saatchi.
Spot podporí aj online komunikácia na sociálnych sieťach a jej súčasťou je i pozvánka na Grape festival, ku ktorému Jameson neodmysliteľne patrí. V krátkej pozvánke možno spoznať aj známe tváre. Tento rok čaká na účastníkov a účastníčky festivalu vynovená Jameson zóna s množstvom aktivít. Samozrejmosťou bude nový Jameson Orange.
"Naša krajina patrí medzi tie výnimočné na svete, kde si ľudia môžu vychutnať prvú ochutenú variantu Jameson. Okrem veľkého launchu na festivale pracujeme aj na vybudovaní distribucie v On-trade aj Off-trade podporenú širokým spektrom ATL a BTL aktivít," hovorí o ďalších aktivitách značky Lucia Strečanská, Brand Manager Pernod Ricard Slovakia.
Slovenskú online kampaň bude ešte dopĺňať globálny spot, ktorý bude nasadený v televízii.
Vizitka kampane:
Klient: Pernod Ricard Slovakia, Martin Rusko, Lucia Strečanská
Značka: Jameson Irish Whiskey
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Social Team Leader: Tomáš Romanec
Art Director: Jozef Arpa
Copywriter: Radka Olekšáková, Tomáš Romanec, Martin Krafčík
Account Team Leader: Niki Weng
Social Media Manager: Mojmíra Némethová
Réžia: Teodor Kuhn
DOP: Maxim Kľujev
Produkčná spoločnosť: Cookie films/Peter Hledík
Zvukové štúdio: BAJKO studio