StoryEditor

Rad na pomaranče je opäť aktuálny. V kampani pre Jameson Orange

01.08.2022, 17:09
Autor:
redred

Spot pripravila MUW Saatchi&Saatchi.

Nová pomarančová príchuť od Jamesona chce osloviť nielen klasických milovníkov whiskey, ale aj tých, ktorí radi skúšajú niečo netypické. Spot vymyslela agentúra MUW Saatchi&Saatchi, ktorá launch novinky poňala s vtipom. Vo videu sledujeme stret dvoch generácií, pre ktoré „státie v rade na pomaranče“ predstavuje rozličné veci.

„Ide o lokálny insight, keď státie v radoch malo v minulosti negatívny význam. My sme ho však otočili, vďaka čomu vznikla vtipná situácia,“ povedal Tomáš Romanec, team leader social tímu MUW Saatchi & Saatchi. 



Spot podporí aj online komunikácia na sociálnych sieťach a jej súčasťou je i pozvánka na Grape festival, ku ktorému Jameson neodmysliteľne patrí. V krátkej pozvánke možno spoznať aj známe tváre. Tento rok čaká na účastníkov a účastníčky festivalu vynovená Jameson zóna s množstvom aktivít. Samozrejmosťou bude nový Jameson Orange.

image

Jameson Orange, MUW Saatchi&Saatchi

"Naša krajina patrí medzi tie výnimočné na svete, kde si ľudia môžu vychutnať prvú ochutenú variantu Jameson. Okrem veľkého launchu na festivale pracujeme aj na vybudovaní distribucie v On-trade aj Off-trade podporenú širokým spektrom ATL a BTL aktivít," hovorí o ďalších aktivitách značky Lucia Strečanská, Brand Manager Pernod Ricard Slovakia.

Slovenskú online kampaň bude ešte dopĺňať globálny spot, ktorý bude nasadený v televízii.

 

Vizitka kampane:

Klient: Pernod Ricard Slovakia, Martin Rusko, Lucia Strečanská
Značka: Jameson Irish Whiskey
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Social Team Leader: Tomáš Romanec
Art Director: Jozef Arpa
Copywriter: Radka Olekšáková, Tomáš Romanec, Martin Krafčík
Account Team Leader: Niki Weng
Social Media Manager: Mojmíra Némethová
Réžia: Teodor Kuhn
DOP: Maxim Kľujev
Produkčná spoločnosť: Cookie films/Peter Hledík
Zvukové štúdio: BAJKO studio

 

 

 

 

01 - Modified: 2023-08-17 09:57:34 - Feat.: - Title: Zábava má novú príchuť, odkazuje Jameson Orange 02 - Modified: 2023-07-04 10:36:45 - Feat.: - Title: Nákupný gigant Eurovea priniesol novú obchodnú pasáž aj vizuálnu identitu 03 - Modified: 2023-06-22 07:27:30 - Feat.: - Title: Kde sa učí reklama a koľko absolventov marketingových odborov si nájde prácu vo fachu? 04 - Modified: 2023-05-10 10:34:31 - Feat.: - Title: Kampaň: Kráľovská kategória neurobila dieru do sveta 05 - Modified: 2022-09-19 11:54:48 - Feat.: - Title: FLEMA MEDIA AWARDS 2022: Zoznam finalistov je kompletný, sú v ňom viaceré práce zo Slovenska
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. november 2024 12:00