StoryEditor

Rad na pomaranče je opäť aktuálny. V kampani pre Jameson Orange

01.08.2022, 17:09
Autor:
redred

Spot pripravila MUW Saatchi&Saatchi.

Nová pomarančová príchuť od Jamesona chce osloviť nielen klasických milovníkov whiskey, ale aj tých, ktorí radi skúšajú niečo netypické. Spot vymyslela agentúra MUW Saatchi&Saatchi, ktorá launch novinky poňala s vtipom. Vo videu sledujeme stret dvoch generácií, pre ktoré „státie v rade na pomaranče“ predstavuje rozličné veci.

„Ide o lokálny insight, keď státie v radoch malo v minulosti negatívny význam. My sme ho však otočili, vďaka čomu vznikla vtipná situácia,“ povedal Tomáš Romanec, team leader social tímu MUW Saatchi & Saatchi. 



Spot podporí aj online komunikácia na sociálnych sieťach a jej súčasťou je i pozvánka na Grape festival, ku ktorému Jameson neodmysliteľne patrí. V krátkej pozvánke možno spoznať aj známe tváre. Tento rok čaká na účastníkov a účastníčky festivalu vynovená Jameson zóna s množstvom aktivít. Samozrejmosťou bude nový Jameson Orange.

image

Jameson Orange, MUW Saatchi&Saatchi

"Naša krajina patrí medzi tie výnimočné na svete, kde si ľudia môžu vychutnať prvú ochutenú variantu Jameson. Okrem veľkého launchu na festivale pracujeme aj na vybudovaní distribucie v On-trade aj Off-trade podporenú širokým spektrom ATL a BTL aktivít," hovorí o ďalších aktivitách značky Lucia Strečanská, Brand Manager Pernod Ricard Slovakia.

Slovenskú online kampaň bude ešte dopĺňať globálny spot, ktorý bude nasadený v televízii.

 

Vizitka kampane:

Klient: Pernod Ricard Slovakia, Martin Rusko, Lucia Strečanská
Značka: Jameson Irish Whiskey
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Social Team Leader: Tomáš Romanec
Art Director: Jozef Arpa
Copywriter: Radka Olekšáková, Tomáš Romanec, Martin Krafčík
Account Team Leader: Niki Weng
Social Media Manager: Mojmíra Némethová
Réžia: Teodor Kuhn
DOP: Maxim Kľujev
Produkčná spoločnosť: Cookie films/Peter Hledík
Zvukové štúdio: BAJKO studio

 

 

 

 

01 - Modified: 2022-08-01 15:32:30 - Feat.: - Title: Tesco mobile s novým konceptom. Hrdinami sú surikaty 02 - Modified: 2022-08-01 11:23:16 - Feat.: - Title: Slovakia Travel má nového šéfa marketingu 03 - Modified: 2022-07-28 11:48:28 - Feat.: - Title: A zuby zuby zzzúúú čisté. CURAPROX a TRIAD predstavujú novú kampaň 04 - Modified: 2022-07-26 15:10:02 - Feat.: - Title: Svetové i slovenské značky sa hlásia k LGBT komunite. Sú však kritizované, spoločnosť chce viac 05 - Modified: 2022-07-27 11:20:44 - Feat.: - Title: Čo majú spoločné kliešte a barbershop Harold‘s?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. august 2022 09:23