Dynamické vizuály ukážu Slovensko ako krajinu prekvapivých zážitkov hodných objavovania. V televíznych spotoch uvidíme zaujímavé miesta, ktoré sú v našej krajine populárne, no predstavia sa aj menej opozerané lokality. Prekvapí aj samotný záver kampane, ktorý je doplnený o originálny prvok napríklad zo zvieracej ríše. Do prezentácie novej sezóny sú zapojené aj online spoty, ktoré vymenujú prekvapivé fakty o Slovensku.
“Hľadali sme koncept, ktorý nadviaže na branding krajiny z minulých dvoch rokov a efektívne zabezpečí pokračovanie. Podstatná bola pre nás kontinuita a zároveň dynamizácia pozicioningu krajiny a prinesenie vysoko zapamätateľného a dlhodobo variabilne použiteľného komunikačného konceptu. Základná idea konceptu je založená na prekvapivých turistických zážitkoch,“ vysvetľuje Daša Matušíková, riaditeľka sekcie marketingu SLOVAKIA TRAVEL.
Štátna organizácia pre podporu a propagáciu cestovného ruchu v novej komunikácii opäť stavila na lyžiarku Petru Vlhovú, ktorá sa v pravidelnej mini sérii vtipných videí dozvie o viacerých miestach Slovenska, ktoré prekvapia aj ju samotnú. Postupne sa ukážu UNESCO pamiatky, vodné plochy, turistické lokality, kúpeľné oblasti či kraje s výraznými chuťami a vôňami, jednoducho všetky poklady, ktoré môžeme na Slovensku objavovať. Prvýkrát budú komunikovať 4 produktové kampane.
SLOVAKIA TRAVEL propaguje krásy Slovenska aj na vzdialených trhoch. V rámci projektu krajín V4 Discover Central Europe v spolupráci s European Travel Commission spustila dvojmesačnú online kampaň pre americký trh. Kampaň spoločne promuje 4 destinácie projektu Discover Central Europe (Slovensko, Česko, Poľsko a Maďarsko) pod strešnou témou Creative cities. Obshovú časť kampane tvoria mestá Bratislava, Košice a Trenčín.
Cestovný ruch formujú aj nové trendy
Za posledné dva roky si táto oblasť prešla veľkou skúškou a teraz sa snaží vrátiť naplno s novými trendami a inováciami. Pre ľudí sa stala dôležitá udržateľnosť a blízkosť prírody. Dovolenkári a turisti hľadajú autentické zážitky a netradičné formy ubytovania, ktoré sú spojené s ukážkou nejakých výrobkov alebo ochutnávkou jedla.
„Cestovný ruch je veľmi dynamická kategória, ktorá v súčasnosti prechádza značnými zmenami. Najviac je cítiť prechod od MASS ku SMART turizmu a návrat k prírode. Slovensko však ani v jednom faktore nezaostáva, práve naopak, máme nádhernú nedotknutú prírodu, nechýba nám autenticita, bezpečnosť ani prekvapivé zážitky, “ povedal Václav Mika.
Pri plánovaní dovolenky zaváži aj bezpečnostný fakt, podľa čoho si cestovatelia vyberajú svoju destináciu. V indexe najbezpečnejších krajín sa Slovensko objavilo medzi top 6, vďaka čomu sa naša krajina stala atraktívnou pre cudzincov. Tí totiž hľadajú menej preplnené atrakcie, kde si môžu oddýchnuť od turistického ruchu.