Základom marketingu musí byť poznanie zákazníka. Čo o ňom vie Tesco? Kto je vaším zákazníkom?
Presne tak, pretože naším cieľom je ukázať zákazníkovi, aké produkty, služby a možnosti má pri nákupe u nás v Tescu. Zároveň, čím viac poznáme našich zákazníkov, vieme im ponúkať lepšie možnosti šité na mieru práve im. Vieme, že viac ako polovicu všetkých našich zákazníkov tvoria rodiny s deťmi. Podľa našich prieskumov agentúry dunnhumby tvoria títo zákazníci 54 percent z celkového počtu našich zákazníkov a z celkového predaného objemu produktov v Tescu nakúpia až dve tretiny.
Zároveň však narastá záujem zo strany staršej generácie a veľký výber u nás nájdu aj zákazníci so špeciálnymi stravovacími potrebami, keďže vnímajú našu ponuku v tomto segmente ako širokú. Pracujeme teda so segmentáciami a vidíme rôzne preferencie u rôznych skupín zákazníkov, naším cieľom je osloviť každého zákazníka, preto je aj naša ponuka veľmi pestrá a široká aj v porovnaní so slovenským trhom. Neustále sa snažíme prinášať na trh aj inovácie, predovšetkým v oblasti zdravého životného štýlu, ale aj benefity pre Clubcard zákazníkov, ktoré sú naozaj v mnohom výnimočné v porovnaní s trhom.
Vďaka vernostnému programu poznáme, čo naši zákazníci nakupujú a vyhľadávajú, a to nám výrazne pomáha s cielenými a viac personalizovanými ponukami v Clubcard aplikácii. Poznanie zákazníka je základom úspechu, preto aj naďalej pokračujeme v posilňovaní aktivít vernostného programu a teší nás, že čoraz viac zákazníkov prechádza z plastovej Clubcard kartičky do digitalizovanej aplikácie.
Práve tam totiž nájde ešte o niečo viac výhod, komunikácia so zákazníkom je takto oveľa rýchlejšia a flexibilnejšia a ponuky sú ešte viac šité na mieru – a teda mnohé kupóny sú personalizované podľa minulých nákupov, a teda toho, čo zákazník už kupuje, nielen všeobecné zľavy.
Ako sa zákazník mení, čo momentálne od obchodného reťazca vyžaduje, čo tu prioritne nakupuje a čo tu už n...
Zostáva vám 85% na dočítanie.