SLOVAKIA TRAVEL upravuje doterajší pozicioning, ktorý Slovensko predstavoval ako pokojnú a blízku krajinu. V novej kampani sa prezentovanie Slovenska výrazne dynamizuje. Nový komunikačný koncept vykresľuje cez atraktívny archetyp explorera Slovensko ako krajinu prekvapivých zážitkov hodných objavovania. Posun pozicioningu je prezentovaný prostredníctvom nového kampaňového claimu „SLOVENSKO PREKVAPÍ."
„Hľadali sme koncept, ktorý nadviaže na branding krajiny z minulých dvoch rokov a efektívne zabezpečí jeho pokračovanie. Podstatná bola pre nás kontinuita a zároveň dynamizácia pozicioningu krajiny a prinesenie vysoko zapamätateľného a dlhodobo variabilne použiteľného komunikačného konceptu. Základná idea konceptu je založená na prekvapivých turistických zážitkoch,“ približuje výber nového komunikačného konceptu Daša Matušíková, riaditeľka sekcie marketingu SLOVAKIA TRAVEL.
Slovensko prekvapí teda predstavuje veľmi variabilný a modulárny kreatívny koncept, ktorý vo vizuálnej forme plynulo nadväzuje na predošlú komunikáciu. Nový koncept však navyše umožňuje dlhodobo objavovať množstvo prekvapivých miest, atrakcií či uvádzať prekvapivé fakty.
Všetky TV spoty majú jednotnú dramaturgiu, ich konkrétny obsah sa však mení podľa toho, či je daný TV spot určený pre širšie či bližšie zahraničie alebo domáci trh. Ďalšie prekvapenie čaká divákov aj v závere spotu, v ktorom sa divákom „prihovorí“ kamzík tatranský ako hlas celého spotu.
A ako prekvapiť slovenských divákov? TV spot určený pre domáci trh sa zameriava na menej známe miesta, o ktorých mnoho domácich turistov bude počuť možno po prvý raz.
„Veľký dôraz sme kládli na pestrý výber unikátnych lokalít, ktoré sa neobjavili v predchádzajúcej komunikácii tak, aby sme nielen pokryli celé Slovensko, ale aj neustále vytvárali pozitívny pocit prekvapenia po vizuálnej aj emotívnej stránke,“ prezrádza Peter Hrevuš, Associate Creative Director z agentúry Istropolitana Ogilvy.
Náročné natáčanie v mnohých očarujúcich kútoch Slovenska zastrešila produkcia Protos Productions pod režijným vedením Maroša Milčíka.
V novej komunikácii SLOVAKIA TRAVEL sa opäť objaví aj naša najúspešnejšia lyžiarka Petra Vlhová. V pravidelnej sérii vtipných online videí sa dozvie o viacerých zaujímavých miestach Slovenska, ktoré prekvapia aj ju. Kampaň dopĺňajú audiospoty, ktoré vymenúvajú prekvapivé fakty o Slovensku.
A, samozrejme, nebude chýbať množstvo online výstupov, ktoré budú prezentované predovšetkým na sociálnych sieťach a budú dotvárať celkovú šírku a variabilitu konceptu.
Vizitka kampane
Klient: SLOVAKIA TRAVEL
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Creative Director: Peter Darovec, Peter Hrevuš, Roman Hríbik
Art Director: Peter Hrevuš, Michal Valušek, Daniel Spišiak
Copywriter: Peter Darovec, Roman Hríbik, Hugo Paulíny, Marek Suchitra
Social Media Manager: Marek Suchitra, Zuzana Frtúsová
Account Director: Martin Toman
Account Manager: Katarína Juričková
Produkcia: Protos Productions
Režisér: Maroš Milčík