Kampaň poslal do medzinárodnej súťaže PR klub, ktorý organizuje Zlatý středník. Okrem Moji milí Slováci do indického Chenai nominoval aj Chytrej výčep od Plzeňského Prazdroja a agentúry Svegali Communications.
Obidva české a slovenské projekty si vo svetovej konkurencii vybojovali zlato.
"Oživili sme hlas nezabudnuteľného Jula Satinského, ktorý svojím humorom povzbudil národ k optimizmu. Táto integrovaná kampaň postavená na technológii ukrajinského startupu Respeecher sa stala najznámejšou kampaňou sporiteľne za poslednú dekádu,” vysvetľuje Dáša Juríková, riaditeľka Brand HUBu Slovenskej sporiteľne. Moji milí Slováci vyhrali kategóriu Best Digital and Social Media.
"V reakcii na energetickú krízu sme vlani spustili projekt Šikovnej výčap, ktorý pomôže krčmárom znížiť spotrebu energií a vody v rámci výčapu, a tým im ušetrí náklady. Zároveň tým znížime environmentálny vplyv čapovaného piva. To zapadá do dlhodobej stratégie Prazdroja – rozvíjať unikátnu českú pivnú kultúru a zároveň sa správať zodpovedne a udržateľne. A vďaka komunikácii projektu sa nám navyše podarilo priviesť pozornosť českých i svetových médií, verejnosti a kľúčových stakeholderov k tejto téme,“ hovorí Pavlína Kalousová, riaditeľka firemných vzťahov a komunikácie Plzeňského Prazdroja.
Chytrej výčep" zadavatele Plzeňský Prazdroj a agentury Svengali Communications uspela v kategorii Corporate Reputation.