PSS podporí úrokový bonus novou kampaňou, ktorá nadväzuje na úspešný koncept z prvej polovice roka. Hlavnou postavou je Lišiak, ktorý je maskotom PSS. Ten, ako expert na financovanie bývania, vysvetľuje výhody sporenia a úrokového bonusu. Vizualita a farebnosť reklamného spotu je opäť výrazná, čo už tradične pomáha ľahko odlíšiť a rozoznať kampane Prvej stavebnej sporiteľne.
„Úrokový bonus a jasné a jednoduché posolstvo kampane oslovili množstvo nových klientov. Rozhodli sme sa preto našu ponuku ešte vylepšiť a nadviazať na úspešnú kampaň z prvej polovice roka. Bonus 4 percent ročne tak klienti získajú nielen v tomto, ale aj v budúcom roku. Ich úspory tak budú rásť ešte rýchlejšie,“ hovorí Radoslav Mahút, riaditeľ úseku marketingu PSS, Prvej stavebnej sporiteľne.
Komunikačná kampaň je naplánovaná od začiatku októbra do polovice decembra. Jej súčasťou budú televízne a online spoty, ale ľudia sa s ňou stretnú aj vo vybraných kinách.
Úrokový bonus funguje jednoducho. K základnej úrokovej sadzbe vo výške 1 percenta získa klient, ktorý si uzatvorí zmluvu s úrokovým bonusom, zvýhodnenú sadzbu. V tomto a budúcom roku tak budú jeho vklady úročené sadzbou 4 percent, v roku 2025 to budú 3 percentá a v ďalších rokoch 1 percento. Bonus bude na zmluvu o stavebnom sporení pripísaný po 6 rokoch sporenia.
Vizitka kampane
Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa
Riaditeľ úseku marketingu: Radoslav Mahút
Vedúci odboru značky a reklamy: Alexandra Kamenická
Brand manažér offline: Karin Čechová
Brand manažér online: Barbora Čajková
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Creative Director: Vladimír Janček, Peter Hrevuš
Art Director: Ján Krška, Ondrej Urban
Copywriter: Patricia Al-Hadi
Social Media Manager: Zuzana Frtúsová, Marek Suchitra
Account Director: Petra Lukáčová
Account Manager: Lucia Dešťová
Assistant Account Executive: Lukáš Konečný
Postprodukcia: Oficina
Mediálna agentúra: Initiative