StoryEditor

PSS zvyšuje úrokový bonus a spúšťa novú kampaň na podporu sporenia

02.10.2023, 14:00
Autor:
redred

Prvá stavebná sporiteľňa zlepšuje podmienky pre sporiacich klientov a k produktu mojeSPORENIE ponúka úrokový bonus, vďaka ktorému všetci, ktorí sa rozhodnú začať si sporiť, získajú v tomto a  budúcom roku úrokovú sadzbu až 4 percent ročne. Úrokový bonus bude klientovi pripísaný na sporiaci účet po 6 rokoch.

PSS podporí úrokový bonus novou kampaňou, ktorá nadväzuje na úspešný koncept z prvej polovice roka. Hlavnou postavou je Lišiak, ktorý je maskotom PSS. Ten, ako expert na financovanie bývania, vysvetľuje výhody sporenia a úrokového bonusu. Vizualita a farebnosť reklamného spotu je opäť výrazná, čo už tradične pomáha ľahko odlíšiť a rozoznať kampane Prvej stavebnej sporiteľne.

Úrokový bonus a jasné a jednoduché posolstvo kampane oslovili množstvo nových klientov. Rozhodli sme sa preto našu ponuku ešte vylepšiť a nadviazať na úspešnú kampaň z prvej polovice roka. Bonus 4 percent ročne tak klienti získajú nielen v tomto, ale aj v budúcom roku. Ich úspory tak budú rásť ešte rýchlejšie,“ hovorí Radoslav Mahút, riaditeľ úseku marketingu PSS, Prvej stavebnej sporiteľne.

Komunikačná kampaň je naplánovaná od začiatku októbra do polovice decembra. Jej súčasťou budú televízne a online spoty, ale ľudia sa s ňou stretnú aj vo vybraných kinách.

Úrokový bonus funguje jednoducho. K základnej úrokovej sadzbe vo výške 1 percenta získa klient, ktorý si uzatvorí zmluvu s úrokovým bonusom, zvýhodnenú sadzbu. V tomto a budúcom roku tak budú jeho vklady úročené sadzbou 4 percent, v roku 2025 to budú 3 percentá a v ďalších rokoch 1 percento. Bonus bude na zmluvu o stavebnom sporení pripísaný po 6 rokoch sporenia.

image

PSS.

Vizitka kampane

Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa

Riaditeľ úseku marketingu: Radoslav Mahút

Vedúci odboru značky a reklamy: Alexandra Kamenická

Brand manažér offline: Karin Čechová

Brand manažér online: Barbora Čajková

Agentúra: Istropolitana Ogilvy 

Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský

Creative Director: Vladimír Janček, Peter Hrevuš

Art Director: Ján Krška, Ondrej Urban

Copywriter: Patricia Al-Hadi

Social Media Manager: Zuzana Frtúsová, Marek Suchitra

Account Director: Petra Lukáčová

Account Manager: Lucia Dešťová

Assistant Account Executive: Lukáš Konečný

Postprodukcia: Oficina

Mediálna agentúra: Initiative

01 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 02 - Modified: 2024-08-26 10:30:06 - Feat.: - Title: Dalibor Cicman: Adaptabilita je nový game changer 03 - Modified: 2024-08-09 06:00:00 - Feat.: - Title: Slavomír Svoboda: Chuť nad zdravie 04 - Modified: 2024-06-28 10:48:37 - Feat.: - Title: Tesco pomáha v boji proti menštruačnej chudobe 05 - Modified: 2024-05-10 11:54:39 - Feat.: - Title: Online film a video: Je pekné, keď značka aj po neúspechu stojí pri svojej hviezde
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. november 2024 21:48