Samuel Boskovič
Brand & Digital Marketing Manager
Hyundai Motor Czech, organizačná zložka Slovakia
Výkonnostný marketing je kľúčovou súčasťou našej marketingovej stratégie hlavne v nižších častiach nášho zákazníckeho lievika. Performance kampane máme spustené neustále v takzvanej always-on komunikácii. Primárnym účelom je dosahovanie výkonnostných cieľov, najmä generovanie relevantnej návštevnosti webu a sales-qualified leadov. Využívame preto aj optimalizáciu na rôzne druhy konverzií a cieľov, či už je to pri produktových kampaniach, alebo aj v spomínanej always-on komunikácii.
Dôležitou súčasťou je aj tvorenie publík pre rôzne produkty, služby a produktové kategórie, ktoré následne využívame na užšie cielenie a personalizáciu v kampaňovej komunikácii a na webe. Výkonnostný marketing zároveň hrá nenahraditeľnú úlohu v prepájaní našej brandovej komunikácie s neskoršími fázami nákupného procesu zákazníkov.
Aj napriek rôznym zmenám a obmedzeniam v možnostiach cielenia (ochrana údajov, obmedzenia vo využívaní cookies a podobne) nám výkonnostný marketing prináša vysokú efektívnosť v pomere k vynaloženým náklado...
Zostáva vám 85% na dočítanie.