StoryEditor

Anketa Stratégií: Výkonnostný marketing prináša vysokú efektívnosť v predaji aj pri cielení na zákazníka

18.10.2023, 15:26
  • Akú dôležitosť pripisujete výkonnostnému marketingu vo svojom marketingovom mixe?
  • Do akej miery pracujete s výkonnostným marketingom? 
  • Na názor klientov sme sa opýtali zástupcov veľkých spoločností ako Kooperativa, Hyundai alebo Slovnaft. 
  • Zuzana Mišíková: Výkonnostný marketing považujeme za kľúčový, obzvlášť ten digitálny výkonnostný marketing.
  • Juraj Kosnáč: Výkonnostný marketing využívame najmä pri produktových kampaniach, ktorých cieľom je akvizícia nových klientov, prípadne cross-sell na súčasných klientov.
  • Anketa je súčasťou špacializovanej ročenky Výkonnostné agentúry 2023, ktorá je vložená do aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj na tomto linku

image

Samuel Boskovič, Hyundai Motor Czech s.r.o.

Samuel Boskovič

Brand & Digital Marketing Manager

Hyundai Motor Czech, organizačná zložka Slovakia

Výkonnostný marketing je kľúčovou súčasťou našej marketingovej stratégie hlavne v nižších častiach nášho zákazníckeho lievika. Performance kampane máme spustené neustále v takzvanej always-on komunikácii. Primárnym účelom je dosahovanie výkonnostných cieľov, najmä generovanie relevantnej návštevnosti webu a sales-qualified leadov. Využívame preto aj optimalizáciu na rôzne druhy konverzií a cieľov, či už je to pri produktových kampaniach, alebo aj v spomínanej always-on komunikácii.

Dôležitou súčasťou je aj tvorenie publík pre rôzne produkty, služby a produktové kategórie, ktoré následne využívame na užšie cielenie a personalizáciu v kampaňovej komunikácii a na webe. Výkonnostný marketing zároveň hrá nenahraditeľnú úlohu v prepájaní našej brandovej komunikácie s neskoršími fázami nákupného procesu zákazníkov.

Aj napriek rôznym zmenám a obmedzeniam v možnostiach cielenia (ochrana údajov, obmedzenia vo využívaní cookies a podobne) nám výkonnostný marketing prináša vysokú efektívnosť v pomere k vynaloženým náklado...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-10-12 06:00:00 - Feat.: - Title: Partnerstvo so Zlatým klincom je pre Slovnaft prirodzené 02 - Modified: 2025-10-03 09:38:46 - Feat.: - Title: Šéf marketingu Hyundai: Mení sa paradigma toho, ako vnímame autá. Kľúčové je mať silnú značku a udržať si zákazníka v krízach 03 - Modified: 2025-09-24 14:41:11 - Feat.: - Title: Život je plný pohrôm. A tak to má byť, hovorí KOOPERATIVA v novej kampani 04 - Modified: 2025-09-11 07:00:24 - Feat.: - Title: UNIQA v novej kampani pozýva ľudí k spoločnému stolovaniu 05 - Modified: 2025-09-04 07:10:37 - Feat.: - Title: Šéf marketingu UNIQA: Kreatíva vo finančnom a poistnom sektore zaspala dobu a môžu za to klienti, lebo to platia
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 08:58