Na odbornej konferencii Stratégie Fórum sa zišli marketingoví, digitálni aj mediálni experti. V galérii si pozrite tie najzaujímavejšie momenty z Digitálneho a Mediálneho stage-u.

Označovať komerčné spolupráce je alfou a omegou zodpovedného influencer marketingu. Aj preto sa čoraz viac influencerov a aj značiek podpísalo pod jeho Kódex. Ako sa dodržiava, povedala na Stratégie Fórum Jana Malaga. Spolu s Danielom Ferancom, alias Čoje, z agentúry CORE4 a Miladou Halovou, ktorá riadi brand Tatra banky a Reiffeisen banky diskutovali o trendoch a budúcnosti influencerov.

Televízie budú opäť vypredané a na budúci rok chystajú ďalšie zdražovanie reklamy. Odôvodňujú to veľkým rastom nákladov za výrobu lokálneho contentu.

Stratégie Fórum sa odohrávalo tentokrát po prvý raz na troch pódiách súčasne. Vyše tristo hostí využilo podujatie na vzdelávanie ale aj networking.

TikTok, LinkedIn, Instagram? Alebo treba zostať na Facebooku? Ideálne buďte všade, a buďte tam autentickí, odkázali Filip Kuna, Daniel Vachuna z THIS IS LOCCO, Ondro Mikuš zo Slovak Telekom aj Karina Pavlíková z Dôvery.

HB reavis sa spolu s DataConceptom podarilo dosiahnuť v aplikácii Nivy obrovský úspech. Tri mesiace od spustenia mali už milión návštevníkov.
Branislav Kohl, CEO DataConcept
Marek Schweigert, šéf marketingu HB reavis

"Vypredaný priestor v komerčných televíziách je vždy dobrou správou pre RTVS," hovorí riaditeľka Media RTVS Miriam Kittler.

Ak štátne úrady komunikujú správne, vedia byť efektívnejšie aj lacnejšie. Ako na to, hovorili Karol Wolf, bratislavský župan Juraj Droba a Natália Pindrochová z Úradu na ochranu oznamovateľov.

Zomri, Demotivácia a Žltý Sloník. Táto zostava neveštila nič iné iba zábavný záver našej konferencie.

Zomri, Demotivácia a Žltý Sloník. Táto zostava neveštila nič iné iba zábavný záver našej konferencie.

Ivan Antala, generálny riaditeľ Bauer Media hovorí, že s rádiom sa spája aj digitál v podobe podcastov, onlinu aj sociálnych sietí.