Ktorým médiám budú v budúcom roku veriť zadávatelia?
StoryEditor

Aj tento rok nás čaká zvyšovanie cien televíznej reklamy. Obrátia sa zadávatelia na iné médiá?

10.10.2023, 16:04
Autor:
lezlez

 

  • Stratégie Fórum je pokračovateľom úspešnej konferencie zameranej na český a slovenský mediálny a marketingový trh LOTE (Living on the edge).
  • Prináša top témy, ktoré hýbu svetom médií a marketingu. Konferencia je určená všetkým, ktorí ovplyvňujú komunikáciu značiek na našom trhu. A tiež všetkým, ktorým záleží na vlastnom biznise. 
  • 19. októbra 2023 budeme na Národnom futbalovom štadióne diskutovať aj o tom, ako bude na budúci rok vyzerať mediálna stratégia, čo majú pripravené vysielatelia a čo od nich očakávajú zadávatelia reklamy.
  • Kompletný program konferencie si môžete pozriet na tomto linku. 
  • Lístky na konferenciu sú stále k dispozícii. 

Odborná konferencia Stratégie Fórum bude po prvýkrát vo svojej histórii prebiehať na troch pódiách súčasne. Experti mediálneho a marketingového priemyslu prinesú svoje know how, skúsenosti a zručnosti na Digitálnom, Marketingovom a Mediálom pódiu.

19. októbra 2023 sa na Národnom futbalovom štadióne v Bratislave stretne v diskusiách viac ako 80 odborníkov, zástupcov agentúr, médií, značiek, konzultantov či kreatívcov. 

Na pódiu "Media power" privítame lídrov mediálneho priemyslu a budeme s nimi hovoriť o ich obsahu, publikách aj financiách.

Minulý rok televízie zásadne zvýšili cenu za reklamu. V priemere išla hore až o tretinu. Obchodné politiky slovenských televízií na rok 2024 zatiaľ nepoznáme, ale predpokladá sa, že ich zverejnia v najbližších týždňoch. 

Už z predchádzajúcich rozhovorov, ktoré Stratégie robili so šéfmi obchodných oddelení, sa dá vydedukovať, že ceny reklamy pôjdu opäť hore.

image

Výroba a spotreba video obsahu je drahá a rýchla. Opäť sa nevyhneme zdražovaniu televíznej reklamy

image

Obchodný riaditeľ Markízy: Jar sme mali výbornú, ale september bude napätý

Rast bude pravdepodobnedvojciferný. Český televízny líder TV Nova už minulý týždeň avizovala 18-percentné, čaká zadávateľov niečo podobné aj u nás? 

image

Miriam Kittler: Športový kanál nám obchodne veľmi vhodne dotvára príjem Jednotky

Témou Mediálna stratégia otvoríme odbornú konferenciu Stratégie Fórum. 19. októbra 2023 budeme so zástupcami televízií, mediálnych agentúr a zadávateľov hovoriť o tom, ako sa vyvíja reklamný trh, aký potenciál má televízna a digitálna reklama a či môžeme na budúci rok čakať reklamu aj v streamingu. 

Ako sú televízie pripravené na najťažšiu mesiace roku, príde opäť k nedodávkam kampaní? 

Aj preto budeme na konferencii Stratégie Fórum debatovať o tom, čo značkám a tvorcom na jednotlivých sociálnych sieťach ide a na čo treba definitívne zabudnúť. 

Na koho sa môžete 19. októbra tešiť? 

  • Juraj Máťuš, obchodný riaditeľ TV Markíza
  • Martin Heržo, obchodný zástupca za JOJ Group
  • Karina Macíková, expert medií Slovak Telekom
  • Natália Vlk, obchodná riaditeľka Zenith 
  • Miriam Kittler, riaditeľka Media RTVS

V ďalších panelových diskusiách do horúcich kresiel zasadnú zástupcovia publisherov aj rádií. 

Kompletný program konferencie si môžete pozriet na tomto linku. 

Lístky na konferenciu sú stále k dispozícii. 

 

 

 

 

 

01 - Modified: 2023-10-20 15:16:04 - Feat.: - Title: Stratégie hostili marketingové a mediálne Slovensko 02 - Modified: 2023-10-10 09:34:32 - Feat.: - Title: Ako si nájsť svoju cestu k úspechu na sociálnych sieťach a neohýbať trendy 03 - Modified: 2023-10-09 14:43:57 - Feat.: - Title: Ako budovať značku, ktorú budú zákazníci milovať? 04 - Modified: 2023-10-09 07:45:51 - Feat.: - Title: Marketingová stratégia: Prečo sa občas treba pozrieť aj "back to the roots"? 05 - Modified: 2023-10-09 15:14:13 - Feat.: - Title: Influencer marketing: Old school alebo must have?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 07:43