Ktoré výzvy sú v súčasnosti pre odvetvie eventov kľúčové?
Verím, že odvetvie eventov čelí najmenej dvom hlavným výzvam. Prvým je, ako pozdvihnúť odvetvie podujatí, aby sa dostalo na úroveň zavedeného marketingového odvetvia. Event marketing či zážitkový marketing až na výnimky nie je na vrchole marketingovej pyramídy, aj keď výsledky eventov sú merateľné, regeneračné a prinášajú pridanú hodnotu. Je to dôsledok nedostatku know-how a vzdelávacích programov.
Neexistuje takmer žiadna európska univerzita bez študijného odboru marketing, no pre náš priemysel existuje len pol tucta študijných odborov. Po druhé, výzvou je, aby bol eventový priemysel zodpovednejší voči účastníkom, životnému prostrediu a spoločnosti. Inými slovami, musíme udržateľne transformovať naše podujatia, kým nebude príliš neskoro.
Každý chce robiť niečo vzrušujúce, niečo nové, neznáme. Ako si zachovať inovatívnosť?
Byť inovatívny je kreatívny proces, ktorý si vyžaduje veľa plánovania dopredu. Aby bola eventová agentúra kreatívna, musí existovať štruktúra a čas na to, aby multidisciplinárny tím dosiahol inovácie. Inovácie sú podľa mňa vždy výsledkom tímovej práce a dobrého lídra s víziou.
Na tohtoročnom podujatí Conventa Crossover sme prepojili niekoľko oblastí, ktoré sa navzájom spájajú: kreativita vedie k inováciám, inovácie poháňajú regeneračný rozvoj a regeneračný rozvoj si vyžaduje kreativitu. Udržateľná transformácia nášho priemyslu je poháňaná kreativitou. Podľa mojich osobných skúsen...
Zostáva vám 85% na dočítanie.