Black Friday sa blíži, a hoci je toto obdobie spolu s Vianocami naďalej kľúčové pre väčšinu e-shopov, situácia na trhu je náročná. Libor Toporcer, Strategy Director digitálnej agentúry Invelity, upozorňuje na ekonomické prepady a hovorí, že marketéri musia radikálne zmeniť svoje prístupy.
„Priemerná mesačná hľadanosť Black Friday klesla medziročne kumulatívne o 30 percent." Mení sa tiež kúpyschopnosť obyvateľstva. „Zažívame väčšie prepady a situácia vôbec nie je dobrá."
V slovenskom kontexte sa Black Friday odohráva výhradne v digitál. Ľudia naďalej najčastejšie nakupujú elektroniku, oblečenie, bielu a čiernu techniku. „Paradox slovenského trhu je, že Black Frid...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

