StoryEditor

Pavol Neruda z Oktagon MMA: Viac ako po biznise a číslach ideme po spokojnosti fanúšika

31.10.2023, 14:52
  • „​Kým iní idú po biznise a po číslach, my máme úplne inú mantru - plné haly a šťastných fanúšikov," hovorí v podcaste OK360° jeden zo zakladateľov Oktagon MMA Pavol Neruda.
  • Ako sa im podarilo vytvoriť lovebrand, ktorý milujú fanúšikovia nielen v Česku a na Slovensku ale už dokonca aj v Nemecku? Prečo sa chystajú preraziť do Veľkej Británie?
  • Vypočujte si rozhovor o budovaní ich značky, športových partnerstvách, mýtoch aj predsudkoch voči bojovým športom aj televíznych právach.
  • Oktagon je marketingový fenomén a mnohé brandy by sa od neho mohli čo-to naučiť.
  • Podcast si môžete pozrieť ako videorozhovor alebo vypočuť na známych platformách Apple a Spotify.

Oktagon je jeden obrovský storytelling, ktorý si ľudia zamilovali natoľko, že si samotný šport mýlia so značkou. Ako sa podarilo Oktagonu stať sa love brandom?

„Viac ako po biznise a číslach ideme po spokojnosti fanúšika. To čo nás odlišuje od konkurencie je, že chceme, aby eventy bavili našich divákov. Sme zameraní na fanúšika a pre nás je najväčšia odmena to, že...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-10-19 08:18:05 - Feat.: 0 - Title: Peter Jančárik: Vyrábať dezinformácie je lacné a weby z toho majú výhodný biznis 02 - Modified: 2023-10-12 13:43:40 - Feat.: 0 - Title: Juraj Kováč: Humoru je v reklame stále málo, značky sa ho boja 03 - Modified: 2023-10-05 08:13:07 - Feat.: 0 - Title: Hlúpa komunikácia je cesta do pekla, tvrdí šéf českého PR klubu Pavel Vlček 04 - Modified: 2023-09-26 14:01:52 - Feat.: 0 - Title: Politický marketér o kampani: Ak niekoho neodvedú policajti, tak sa do volieb nič zásadné nestane 05 - Modified: 2023-09-21 12:07:37 - Feat.: 0 - Title: Matej Drlička: Dostal som viacero ponúk z politiky, ale toto prostredie je choré a nechcem v ňom pôsobiť 06 - Modified: 2023-09-15 09:45:37 - Feat.: 0 - Title: Sex, vzťahy, Boris Kollár a Romana Tabak. Tieto témy zaberú vždy, hovorí autor satirického profilu Žltý sloník 07 - Modified: 2023-09-06 16:05:11 - Feat.: 0 - Title: Vôbec som nerátal s tým, že debata okolo vizuálu pre DPOH bude taká divoká. Na podobnú vlnu odporu voči reklame si nespomínam 08 - Modified: 2023-08-25 19:49:46 - Feat.: 0 - Title: Moderátor Peter Bielik: V Matovičovi búši adrenalín a čaká, či mu niekto natiahne alebo nie 09 - Modified: 2023-08-24 11:37:30 - Feat.: 0 - Title: Marketing nemôžete robiť intuitívne, potom to škrípe. Firmu vie položiť aj výborná komunikácia na zlý produkt 10 - Modified: 2023-08-10 13:23:47 - Feat.: 0 - Title: Ukážte svoje zlyhania a pády. Aj tie pomáhajú budovať osobnú značku
01 - Modified: 2024-04-09 07:58:32 - Feat.: - Title: Štefan Hric: Tendre sú pre eventovky vyčerpávajúce. Z časti si za to môžu aj agentúry, lebo poľavujú v kvalite 02 - Modified: 2023-12-01 09:36:32 - Feat.: - Title: Zomri: Vždy sa na nás niekto hnevá. V tejto krajine je veľmi dobre, ak píšeme o vtipoch 03 - Modified: 2023-07-28 06:17:07 - Feat.: - Title: Filip Kuna: Prečo som skončil v Strossle, čo budem teraz robiť a prečo by som si to aj stokrát zopakoval 04 - Modified: 2023-06-16 14:00:08 - Feat.: - Title: Hovorca U.S.Steel: Greenwashing nás netrápi, na všetko máme tvrdé dáta 05 - Modified: 2023-05-22 07:30:55 - Feat.: - Title: Igor Rattaj: Už nemôžem byť ticho, keď počúvam, že v Rakúsku sa lyžuje lepšie, lebo aj vzduch je tam iný
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 19:35