StoryEditorPavol Neruda z Oktagon MMA: Viac ako po biznise a číslach ideme po spokojnosti fanúšika
Oktagon je jeden obrovský storytelling, ktorý si ľudia zamilovali natoľko, že si samotný šport mýlia so značkou. Ako sa podarilo Oktagonu stať sa love brandom?
„Viac ako po biznise a číslach ideme po spokojnosti fanúšika. To čo nás odlišuje od konkurencie je, že chceme, aby eventy bavili našich divákov. Sme zameraní na fanúšika a pre nás je najväčšia odmena to, že...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-10-19 08:18:05 - Feat.: 0 - Title: Peter Jančárik: Vyrábať dezinformácie je lacné a weby z toho majú výhodný biznis
02 - Modified: 2023-10-12 13:43:40 - Feat.: 0 - Title: Juraj Kováč: Humoru je v reklame stále málo, značky sa ho boja
03 - Modified: 2023-10-05 08:13:07 - Feat.: 0 - Title: Hlúpa komunikácia je cesta do pekla, tvrdí šéf českého PR klubu Pavel Vlček
04 - Modified: 2023-09-26 14:01:52 - Feat.: 0 - Title: Politický marketér o kampani: Ak niekoho neodvedú policajti, tak sa do volieb nič zásadné nestane
05 - Modified: 2023-09-21 12:07:37 - Feat.: 0 - Title: Matej Drlička: Dostal som viacero ponúk z politiky, ale toto prostredie je choré a nechcem v ňom pôsobiť
06 - Modified: 2023-09-15 09:45:37 - Feat.: 0 - Title: Sex, vzťahy, Boris Kollár a Romana Tabak. Tieto témy zaberú vždy, hovorí autor satirického profilu Žltý sloník
07 - Modified: 2023-09-06 16:05:11 - Feat.: 0 - Title: Vôbec som nerátal s tým, že debata okolo vizuálu pre DPOH bude taká divoká. Na podobnú vlnu odporu voči reklame si nespomínam
08 - Modified: 2023-08-25 19:49:46 - Feat.: 0 - Title: Moderátor Peter Bielik: V Matovičovi búši adrenalín a čaká, či mu niekto natiahne alebo nie
09 - Modified: 2023-08-24 11:37:30 - Feat.: 0 - Title: Marketing nemôžete robiť intuitívne, potom to škrípe. Firmu vie položiť aj výborná komunikácia na zlý produkt
10 - Modified: 2023-08-10 13:23:47 - Feat.: 0 - Title: Ukážte svoje zlyhania a pády. Aj tie pomáhajú budovať osobnú značku
01 - Modified: 2025-10-30 08:57:37 - Feat.: - Title: Etika ako brzda kreativity? Nezmysel. Zhodujú sa experti Rady pre reklamu
02 - Modified: 2024-04-09 07:58:32 - Feat.: - Title: Štefan Hric: Tendre sú pre eventovky vyčerpávajúce. Z časti si za to môžu aj agentúry, lebo poľavujú v kvalite
03 - Modified: 2023-12-01 09:36:32 - Feat.: - Title: Zomri: Vždy sa na nás niekto hnevá. V tejto krajine je veľmi dobre, ak píšeme o vtipoch
04 - Modified: 2023-07-28 06:17:07 - Feat.: - Title: Filip Kuna: Prečo som skončil v Strossle, čo budem teraz robiť a prečo by som si to aj stokrát zopakoval
05 - Modified: 2023-06-16 14:00:08 - Feat.: - Title: Hovorca U.S.Steel: Greenwashing nás netrápi, na všetko máme tvrdé dáta