V tendri rozhodla gamifikácia a dôraz na engagement.
„Naším cieľom je priniesť zákazníkom jedinečný zážitok nielen v našej aplikácii, na webe, ale aj vo fyzickom svete. Naše pobočky sú miestom, kde sa s nami zákazníci môžu stretnúť a skutočne zažiť Notino. Je pre nás nesmierne dôležité prinášať zákazníkom jedinečné eventy a aktivácie aj mimo našich pobočiek, kde prepájame online a offline svet. Využívame na to nielen našu mobilnú aplikáciu, ale hlavne unikátne beauty vychytávky, ako je virtuálne zrkadlo, diagnostika vlasov a parfumový poradca. Mám radosť, že máme po svojom boku silného a skúseného partnera, na ktorého prácu a výsledky sa môžeme spoľahnúť,“ uvádza Kateřina Kácovská, Retail marketing Manager značky Notino.
S organizovaním najrôznejších typov eventov má agentúra Extroverts dlhoročné skúsenosti. „Pri našej práci sa zameriavame na gamifikácie a engagagement účastníkov. Okrem klasickej prípravy eventu vždy premýšľame nad backgroundom a stratégiou, ako sa dostať návštevníkom pod kožu. Staviame najlepší koncept na to, aby klient predal ďalej informácie, kvôli ktorým akciu organizuje,“ vysvetľuje CEO agentúry Extroverts Lenka Halásová.
Do samotnej spolupráce so sieťou Notino sa agentúra pustila ihneď po vyhodnotení tendra. Influencerský K-Beauty event alebo otvorenie bratislavského flagship store v nákupnom centre Eurovea sa zaradili medzi prvé úspešné aktivácie. Tento týždeň prebehol Vianočný event pre novinárov a influencerov v byte Notino, ktorý nadviazal na televíznu kampaň Darujte si pokoj.
Okrem toho organizuje Extroverts pre Notino každý týždeň pravidelné eventy na pobočkách v Rakúsku, Poľsku, Maďarsku, Bulharsku a na Slovensku. Medzi tým agentúra pripravuje na budúci rok väčšie akcie v Nemecku, Taliansku a ďalších veľkých európskych krajinách. Pomáha jej v tom partnerstvo s Creative Group.
Na malých aj veľkých eventoch, v Česku aj v zahraničí kladie agentúra Extroverts dôraz na spomínanú gamifikáciu a engagement. „Je to pre nás už dlho jediná cesta. Zároveň je to niečo, čo nás odlišuje od konkurencie. Sme radi, že sme v tomto s Notinom naladení na rovnakú vlnu,“ dopĺňa Lenka Halásová.
V Česku sa klientovi Notino bude za Extroverts venovať tím 6 ľudí. V každej z ďalších krajín má Notino vždy ďalšieho account manažéra. Samotné Notino vlani v Česku a na Slovensku zvíťazilo v súťaži ShopRoku ako najkvalitnejší e-shop naprieč odbormi. Ročne obslúži viac ako 24 miliónov zákazníkov v 27 krajinách a predá 109 miliónov produktov od 2500 značiek z celého sveta.