V spolupráci s agentúrou Wilhelm Kinga spúšťa Notino kampaň, ktorá dodáva ženám odvahu robiť vlastné rozhodnutia. Režisérom siedmych video spotov je Marek Partyš a o produkciu sa postarala agentúra Hitchhiker Films.
Notino vo svojej európskej kampani zdôrazňuje úlohu svojich inovatívnych technológií v oblasti krásy. Virtuálne zrkadlo, Fragrance Finder alebo Shade Finder sú nástroje, ktoré posúvajú hranice sveta krásy a dávajú ženám možnosť experimentovať, skúmať a rozhodovať sa bez kompromisov a vonkajších vplyvov. Sila ženskej intuície podporená technológiami sa preto stala ústredným motívom kampane, ktorá bude od marca 2025 prebiehať vo viac ako 20 európskych krajinách vrátane Rakúska, Grécka, Chorvátska, Slovinska a Pobaltských krajín.
„Veríme, že technológie majú silu nielen zjednodušovať naše životy, ale aj posilniť autenticitu a sebavedomie žien. Chceme, aby každá žena mohla objaviť produkty, ktoré jej skutočne vyhovujú a cítiť sa krásne podľa vlastných pravidiel. Naša kampaň je o slobode voľby a o tom, že krása nie je o trendoch, ale o tom, čo dáva zmysel každej jednej z nás," hovorí Martina Juráňová, Head of Brand Management v Notino.
Notino dokazuje, že technológia nie je prekážkou prírody, ale jej spojencom. Nehovorí ženám, ako by mali vyzerať, naopak im dáva priestor, aby sa rozhodli samy. Bez diktátu trendov, bez kompromisov. Preto sa vizuálny štýl kampane vymyká klasickému svetu krásy a namiesto štúdiovej dokonalosti sa spolieha na filmovú surovosť.
Kreatívne spracovanie kampane je dielom agentúry Wilhelm Kinga, ktorá vďaka svojmu kreatívnemu spracovaniu zvíťazila v medzinárodnom výberovom konaní nad agentúrami z Holandska a Rumunska. Zamerala sa na silnú, ale jednoduchú myšlienku konceptu "Make choices that are truly yours", ktorý nadväzuje na súčasné postavenie značky Notino a posúva ju bližšie ku každodenným rozhodnutiam zákazníkov.
Produkciu zastrešila agentúra Hitchhiker Films s režisérom Marekom Partyšom a kameramankou Annou Smoroňovou. Celkovo vzniklo sedem spotov, z ktorých každý rozpráva originálny príbeh spojený s jedným z inovatívnych nástrojov Notina. Okrem toho je celková vízia značky a jej posolstvo o sile osobných rozhodnutí ohraničená aj samostatným manifestom. Video spoty budú zverejňované postupne v priebehu nasledujúcich dvoch rokov.
V Českej republike a ďalších krajinách pokračuje spolupráca s lokálnymi ambasádorkami. Tvárou Notina na Slovensku je televízna a filmová herečka Kristina Svarinská, pre Českú republiku speváčka Ewa Farna, v Poľsku je to Małgorzata Socha, v Rumunsku speváčka a herečka Theo Rose a v Taliansku modelka Bianca Balti.
Credits:
Brand Management: Martina Juráňová, Kateřina Červová
Project Management: Kateřina Benáčková, Anna Břežná
Agency: Wilhelm Kinga
Creative Director: Pavel Wilhelm Přibyl
Art Director: Katarína Kinga Králová
Account Director: Jana Pokorná Valenčíková
Graphic Designer: Kateřina Hlávková
Production House: Hitchhiker Films
Director: Marek Partyš
DOP: Anna Smoroňová
Photographer: Jakub Koutný
Executive Producer: Ivan Hulík
Producer: Michal Gögh
CGI: BareBear Production
Music: Iamviliam

