Billa prichádza s novou kampaňou Neskrývajme naše kvality.
StoryEditor

BILLA prichádza s novou kampaňou. Vyzýva Slovákov, aby neskrývali svoje kvality

09.11.2023, 08:53
Autor:
redred

Reklamná agentúra MullenLowe GGK vytvorila nový kreatívny koncept pre značku BILLA. Režisérom TV spotu bol Jonáš Karásek.

Nový kreatívny koncept predstavuje evolúciu pozicioningu značky BILLA, v ktorom podľa nového strategického a kreatívneho smerovania bude značka BILLA predstavovať odborníka na kvalitu. BILLA tak bude nielen prémiovejšia, ale aj ašpiratívnejšia, samozrejme s prihliadnutím na fakt, že stále ide o mass market. S novým pozicioningom sa spája aj úprava loga a nový claim „V kvalite sa vyznáme“. 

Tak ako všetky veľké značky, aj BILLA prichádza s celospoločenskou témou. Vo svojej novej kampani hovorí o tom, že Slováci sa často uspokoja s priemerom, ale nemusia. V novom spote ich preto vyzýva, aby neskrývali svoje kvality.

Kick-off nového pozicioningu BILLA sme chceli spraviť veľkolepo a otvoriť ním veľkú tému. Chceme do komunikácie značky priniesť konzistenciu a koncepčnosť, aby značka dýchala a žila novou big ideou na každom touchpointe,“ doplnil Jakub Straka, Creative Strategist MullenLowe GGK.

Hlavnou hrdinkou novej kampane je Gabriela Marcinková, špičková slovenská herečka, ktorej talent a kvality presiahli hranice Slovenska. V zahraničí nájdeme viacero príkladov úspešných Slovákov, no nesmieme zabúdať, že aj na Slovensku sa máme kým a čím pochváliť.

Máme tu veľmi veľa talentovaných úspešných Slovákov, ktorí sú úspešní nielen na Slovensku, ale aj v zahraničí. A práve týmto novým konceptom, ktorý uvádzame, chceme motivovať a vyzvať všetkých Slovákov, aby boli hrdí na svoje kvality a aby od života chceli viac,“ uviedla Denisa Pernicová, Head of Strategic Marketing, BILLA Slovensko.

Kreatívny tím celej kampane aj ľudia stojaci za značkou BILLA považujú Slovákov za šikovný a pracovitý národ a chcú ich vyzvať, aby sa nebáli prejaviť. Hlavným odkazom BILLA je preto motivovať a inšpirovať Slovákov k tomu, aby si začali viac veriť a nabrali sebadôveru, s ktorou prichádza aj kvalitnejší a spokojnejší život.

Našou ambíciou bolo, samozrejme, pretaviť túto evolúciu pozicioningu aj do exekúcie kampane. Chceme, aby bola táto zmena citeľná aj na prvý pohľad. Samozrejme, Gabikina tvár tou zmenou je, ale nemôžeme sa spoliehať len na to, všetko musí byť o niekoľko levelov vyššie,“ uviedol Peter Ižo, Associate Creative Director MullenLowe GGK.

„Gabika nás zaujala tým, že má rovnaké hodnoty, ako vyznáva BILLA. Gabika je výnimočná žena, ktorej záleží na kvalite, je perfekcionistka a verí, že tvrdou prácou môžeme v živote dosiahnuť všetko, čo chceme,“ povedala Dana Jánošová, Communication Manager, BILLA Slovensko.

Vizitka kampane: Neskrývajme naše kvality 

Klient: BILLA Slovensko 

Marketing BILLA: Denisa Pernicová, Dana Jánošová 

Kreatívna agentúra: MullenLowe GGK 

Strategy: Jakub Straka 

Creative direction: Peter Ižo, Vlado Slivka

Copywriter/Ideamaker: Maroš Hamorský, Michala Chlebíková 

Art Direction: Martin Leitner, Matej Oškerský, Michael Durczok, Viktor Karvai 

Digital & Social media: Kristína Kočišová 

Account management: Martin Albert, Marta Sekerková, Zuzana Božeková 

Production management: Jozef Hupka 

Produkčná spoločnosť: Filmservice productions 

Režisér: Jonáš Karásek 

Kameraman: Tomáš Juríček 

Producent: Braňo Binda 

Production manager: Barbora Labancová, Emília Šimeková 

Casting director: Zora Leščáková 

Kostýmy: Danica Raytchev 

Make up/hair: Miroslava Balúchová 

Rekvizity: Matej Juck 

Hudba: So Fresh – Nick Petrov 

Strih: Matej Beneš 

Sound mix: Vladimír Bajnoci-Bajko 

Postprodukcia: Ekran postproduction

01 - Modified: 2024-03-26 08:33:04 - Feat.: - Title: BILLA v novej kampani vyzýva Slovákov, aby neboli príliš skromní 02 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 03 - Modified: 2023-12-06 12:24:07 - Feat.: - Title: Čo si vkladáme do nákupných košíkov? Podľa prieskumu sa v potravinách vôbec nevyznáme 04 - Modified: 2023-12-04 12:41:08 - Feat.: - Title: Chceme byť pre našich zákazníkov viditeľní, hovorí marketingová riaditeľka Billy 05 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. apríl 2024 06:58