Martin Grygařík, Obchodný riaditeľ, Plzeňský Prazdroj Slovensko.
StoryEditor

Martin Grygařík: So Šarišom sa snažíme orientovať na nové regióny

21.11.2023, 12:04

Plzeňský Prazdroj Slovensko združuje niekoľko pivných značiek. Ako vyzerá ich reklamný mix a čo je v oblasti piva žiadanou komoditou? Porozprával nám o tom obchodný riaditeľ Martin Grygařík.

Vraj máte výsledky zaujímavého prieskumu medzi 500 návštevníkmi prevádzok a 600 osobami zodpovednými za prevádzky?

Prieskum Sezóna 2023 – Špeciál SR Q2 realizoval Data-Servis a vyplynulo z neho viacero pozoruhodných zistení. Napríklad aj to, že až 48 percent návštevníkov zavítalo počas horúcich letných dní do tuzemských pubov a reštaurácií práve kvôli pivu.

Ako najväčší hit tohto leta uviedlo pivo spontánne 41 percent opýtaných a až 37 percent konzumentov piva obľubuje dvanástky, 36 percent ochute...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-07-07 09:28:05 - Feat.: - Title: Rok 2022 bol pre Plzeňský Prazdroj Slovensko dobrý, rástol záujem o prémiové značky
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. máj 2024 09:00