Brand Experience Jury, ADCE Awards
StoryEditor

Porotcovanie na ADCE Awards dá okrem inšpirácie aj dôkaz, že slovenská reklama sa vo svete nestratí

Slovensko malo zastúpenie v porote prestížnej kreatívnej súťaže. Jej výsledky sa dozvieme už tento piatok 1.decembra. 

Len pred pár dňami skončilo v Barcelone hodnotenie kreatívnych prác v súťaži ADCE Awards, kde sa sústredia tie najoceňovanejšie nápady z európskych krajín. Medzi porotcami sa ocitli aj traja Slováci - okrem mňa aj Soňa Podstupková a Juraj Dvorecký. Dovolím si aj za kolegov tvrdiť, že tri dni v Barcelone nám okrem prívetivejšieho počasia dopriali aj množstvo inšpirácie. Ale poďme pekne po poriadku.

Slovenské práce v spoločnosti TOP európskych nápadov

Teší ma, že som bol vybraný ako súčasť 10 člennej poroty v kategórii Brand Experience. Medzi viacerými diskutovanými nápadmi sa veľa hovorilo aj o jednom “našom”, Hokejovej mrkve pre Kaufland od This is Locco. O finálnych výsledkoch súťaže zatiaľ hovoriť nemôžem, no prezradím toľko, že mrkva bavila porotcov z Cypru, Rakúska, či Rumunska. Good job!

Kreatívci v zahraničí s nami zdieľajú podobné osudy

Rovnako hodnotné diskusie prebiehali aj v backstage, keď sme s ostatnými porotcami trávili spoločné chvíle na obedoch či večerách. Rozprávali sme sa o náročných tendroch, ubúdajúcich mladých talentov vo fachu, rozpočtoch… To, čo trápi nás, rovnako trápi aj ľudí pracujúcich 1500 km od Bratislavy. Aspoň sme si s kolegami zo zahraničia k sebe našli rýchlejšie cestu. 

Pozitívne vzťahy s kolegami

Do Barcelony som cestoval spolu s Jurajom Dvoreckým z agentúry oh my DOT. Aj keď proti sebe často stojíme v tendrových zadaniach kde sme pracovní konkurenti, na našich spoločných debatách to vôbec nebolo badať. Počas voľného dňa sme spolu absolvovali 25 tisíc krokovú prechádzku a prebrali všetko od mladosti až po súčasné pracovné výzvy. Za takéto dni som úprimne rád a teším sa, že si kolegovia z ADC Slovensko dokážu spolu super sadnúť. Rovnako fajn sa k nám potom pridala aj Soňa Podstupková, ktorá bola v Barcelone už o niečo skôr.  

Aké práce odporúčam vidieť?

No a aby som si celú načerpanú inšpiráciu nenechal len pre seba, odporúčam popozerať nasledovné case studies. Mojim súkromným favoritom je jednoznačne práca Las Wedding pre Penny. Robota, ktorá fantasticky pracuje s kreatívnym dátovým insightom. Pobaví, poteší a zahreje pri srdci. Takto má vyzerať kampaň.

Freedom Grams:

Fabric of England:

01 - Modified: 2023-11-15 17:49:59 - Feat.: 0 - Title: Shortlisty na ADC Europe 2023 sú známe. Získali ich aj slovenské agentúry?
01 - Modified: 2024-10-28 08:07:24 - Feat.: - Title: Filip je pre nás veľký motivačný booster 02 - Modified: 2024-09-09 09:17:29 - Feat.: - Title: Deadline na prihlasovanie prác do ADC Europe sa blíži, v porote zasadnú aj dvaja Slováci 03 - Modified: 2024-04-16 09:45:48 - Feat.: - Title: Agentúra roka 2024: Štatút súťaže 04 - Modified: 2024-04-12 07:50:23 - Feat.: - Title: Predstavujeme vám TOP osobnosti slovenskej reklamy za rok 2023 05 - Modified: 2024-04-05 09:52:46 - Feat.: - Title: Agentúra roka 2023: Pozrite si kompletné tabuľky a to, čo stálo za úspechom THIS IS LOCCO
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 21:48