Martin Burgr na Valnom zhromaždení ADC hovoríl o vedení polických kampaní.
StoryEditor

ADC malo volebnú noc. Kreatívci si zvolili aj nové Prezídium

01.12.2023, 12:34
Autor:
redred

Valné zhromaždenie klubu najúspešnejších kreatívcov, ADC Slovensko privítalo nových členov, volilo vedenie a vypočulo si aj prednášku politického stratéga Martina Burgra.

Práve on stojí za úspešnými prezidentskými kampaňami Zuzany Čaputovej a Petra Pavla či čerstvou parlamentnou kampaňou Progresívneho Slovenska.

image

Valné zhromaždenie ADC

Dalším bodom programu bolo prijímanie nových členov, ADC vo svojich radách privítalo Michaelu Stanovú, Csillu Polák, Jakuba Svetlíka a Slavomíra Artima. Gratulujeme!

Večer uzatvárala voľba nového Prezídia

Nenašiel sa  nikto, kto by chcel aktuálne Prezídium alebo prezidenta nahradiť, takže dráma na nekonala. Aj ďalšie volebné obdobie povedie slovenskú kreatívnu elitu Jaroslav Vigh, Jakub Kuvik, Katka Králiková, Juraj Bartoš, Peter Michalka, Adam Marčan a Juraj Kováč ako prezident.

„Viesť tento klub je veľká česť a veľká zodpovednosť. Nejde o žiadnu čestnú funkciu a je za tým kopec roboty. Máme rozbehnutých viacero aktivít, ktoré by sme radi dotiahli. Za všetky spomeniem knihu, ktorá bude mapovať posledných 30 rokov slovenskej reklamy. Je to zápalka, ale tešíme sa z nej. Super je, že v prezídiu nie je len skupina kolegov, ale predovšetkým kamarátov. Potom to celé ide oveľa ľahšie,“ povedal Juraj Kováč.

Ako prilákať do reklamy talenty 

Vedenie ADC si vytýčilo za úlohu urobiť reklamnú brandžu atratívnu pre mladých ľudí a predovšetkým študentov marketingových škôl. Reklamný trh totiž posledné roky výrazné postráda mladé talenty a ich záujem pracovať v reklamných agentúrach. To sa ADC snaží zmeniť vďaka projektu Kreatívci pred tabuľou alebo československým projektom Creative Express. 

image

Valné zhromaždenie ADC

S tým súvisí aj kniha, ktorá bude rekapitulovať to najlepšie a tých najlepších v slovenskej reklame za posledných 30 rokov. Kniha, výstava a množstvo zaujímavého kontentu má ambíciu zaujať aj širšie publikum ako len ľudí reklamy. Podobne ako podcast ADC Vývrtka, ktorý pravidelne prináša profily skúsených kreatívcov a ľudí z brandže. Viziou je v tomto aj naďalej pokračovať. 

image

Valné zhromaždenie ADC

Smerom dovnútra klubu by chcelo staronové Prezídium prinášať stále atraktívnejšie eventy so zaujímavými spíkrami a na zaujímavých miestach. ”Sme predovšetkým klub a chceme aby si ľudia členstvo v ňom užívali. Aby mohli byť hrdí, že sú jeho členmi,” doplnil Peter Michalka, člen Prezídia ADC Slovenska 

 

 

01 - Modified: 2024-10-18 09:44:38 - Feat.: - Title: Malý trh nám dovoľuje robiť odvážne veci 02 - Modified: 2024-09-09 09:17:29 - Feat.: - Title: Deadline na prihlasovanie prác do ADC Europe sa blíži, v porote zasadnú aj dvaja Slováci 03 - Modified: 2024-03-22 08:22:01 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO: Krátke kontrakty sú chorobou nášho biznisu, agentúry sú nonstop pod tlakom 04 - Modified: 2023-11-27 08:19:50 - Feat.: - Title: Porotcovanie na ADCE Awards dá okrem inšpirácie aj dôkaz, že slovenská reklama sa vo svete nestratí 05 - Modified: 2023-10-12 13:43:40 - Feat.: - Title: Juraj Kováč: Humoru je v reklame stále málo, značky sa ho boja
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 21:57