"Euro effie" bola pre Slovensko opäť úspešná. Najjagavejšiu cenu si z galavečera odniesla agentúra THIS IS LOCCO.
V kategórii Positive Change Non profit so svojou kampaňou Nastenka, hlas proti ruskej propagande pre klienta Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku vybojovala striebro.
S bronzovou "Euro effie" odchádza TRIAD.
Kampaň pre poisťovňu UNIQA Hovorme úprimne zabodovala v kategórii Positive change - Brands for good.
O kampani sme podrobne písali v tomto článku.
THIS IS LOCCO aj TRIADU gratulujeme. Rovnako treba pripomenúť, že na EFFIE AWARDS EUROPE sú mimoriadne cenné už aj shortlisty. Tento rok ich zo Slovenska zaknihovali tieto kampane:
- Kategória: Positive Change: Social Good – Brands
JANDL: Nová definícia lásky, Definition of Love, Pernod Ricard/ABSOLUT
MUW Saatchi & Saatchi: #Respect, Slovak Telekom
- Kategória: Positive Change: Social Good - NonProfit
Istropolitana Ogilvy: Sugestívna inštalácia: Rok vojny na Ukrajine, Magna Slovakia/ Magna Fundraising