StoryEditor

Budovanie brandu a firemnej kultúry je "top down" proces. Bez CEO to firma nezvládne

19.12.2023, 10:18
  • Značky sa snažia zapáčiť novým zamestnancom. Na tých súčasných však niekedy zabúdajú a internú komunikáciu posúvajú do úzadia.
  • V poslednom období sa to však zmenilo a na pomoc si čoraz častejšie zavolajú špecialistov na employer branding.
  • Nielen o tom sme sa v podcaste Stratégií OK 360° rozprávali s Danielom Bradáčom, CEO a Senior Consultantom z Generations.
  • Celý podcast si môžete pozrieť ako videorozhovor alebo vypočuť na známych platformách Apple a Spotify.

Employer branding rieši dnes mnoho firiem. Ako komunikovať so zamestnancami a vytvoriť príjemnú firemnú kultúru? A čo by mali robiť firmy, aby boli viac atraktívne aj v rámci externej komunikácie a darilo sa im prilákať nové posily? Kedy si značky uvedomia, že niečo také potrebujú? O tom nám v podcaste porozprával Daniel Bradáč, špecialista na employer branding.

 

„V minulosti ale aj dodnes sa agentúry zaujímajú o klientov, ktorí majú najväčšie mediálne a tým pádom aj produkčné výdavky, nás zaujímali aj firmy, ktoré potrebovali kompletne vybudovať značku, často sme sa stretávali s B2B segmentom a výrobnými firmami, ktoré majú veľkú potrebu komunikovať, lebo chcú prilákať tých najlepších zamestnancov a zároveň si udržať tých najschopnejších. Komunikácia budovania značky dovnútra aj navonok je ve...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-12-14 07:33:07 - Feat.: 0 - Title: Peter Núñez: Na Slovensku už nie je dovolené myslieť si hocičo, budeme sa brániť právnou cestou 02 - Modified: 2023-12-01 09:36:32 - Feat.: 0 - Title: Zomri: Vždy sa na nás niekto hnevá. V tejto krajine je veľmi dobre, ak píšeme o vtipoch 03 - Modified: 2023-10-31 13:52:45 - Feat.: 0 - Title: Pavol Neruda z Oktagon MMA: Viac ako po biznise a číslach ideme po spokojnosti fanúšika 04 - Modified: 2023-10-12 13:43:40 - Feat.: 0 - Title: Juraj Kováč: Humoru je v reklame stále málo, značky sa ho boja 05 - Modified: 2023-10-05 08:13:07 - Feat.: 0 - Title: Hlúpa komunikácia je cesta do pekla, tvrdí šéf českého PR klubu Pavel Vlček 06 - Modified: 2023-09-26 14:01:52 - Feat.: 0 - Title: Politický marketér o kampani: Ak niekoho neodvedú policajti, tak sa do volieb nič zásadné nestane 07 - Modified: 2023-09-21 12:07:37 - Feat.: 0 - Title: Matej Drlička: Dostal som viacero ponúk z politiky, ale toto prostredie je choré a nechcem v ňom pôsobiť 08 - Modified: 2023-09-15 09:45:37 - Feat.: 0 - Title: Sex, vzťahy, Boris Kollár a Romana Tabak. Tieto témy zaberú vždy, hovorí autor satirického profilu Žltý sloník 09 - Modified: 2023-09-06 16:05:11 - Feat.: 0 - Title: Vôbec som nerátal s tým, že debata okolo vizuálu pre DPOH bude taká divoká. Na podobnú vlnu odporu voči reklame si nespomínam
01 - Modified: 2025-08-18 11:52:24 - Feat.: - Title: Rozdiel medzi „tu sa oplatí pracovať“ a „tu chcem pracovať“ je na Slovensku stále priepastný 02 - Modified: 2025-07-09 07:08:06 - Feat.: - Title: Zamestnanci v centre pozornosti: Ako Telekom buduje autentickú značku 03 - Modified: 2025-07-07 09:24:03 - Feat.: - Title: Nie sú to len benefity. Čo naozaj tvorí silné Employer Value Proposition? 04 - Modified: 2024-05-03 06:06:24 - Feat.: - Title: Lukáš Kočiš: Urobíme aj 80 tendrov za rok, každý stojí tisícky eur 05 - Modified: 2024-02-22 10:42:48 - Feat.: - Title: Stand up komici Bekim a Jerry: Tupý človek nikdy nepochopí tupý homor. Na to treba inteligenciu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. december 2025 17:46