Martin Rajec
Digital Ideamaker Lead
Zaraguza
Už na konci roku 2022 vyšla kampaň Moji milí Slováci pre SLSP, v ktorej sme oživili hlas Jula Satinského. Vypálila dobre v prieskumoch, obstála na kreatívnych súťažiach a bavilo nás ju robiť. Stali sme sa úspešnými „pioniermi“ v tejto oblasti na Slovensku. Pre Popradskú kávu sme robili krásny obsahový seriál na Facebook a Instagram – Abecedu kávičkára, kde bola kopa poctivých vizuálov, ktoré sme si odmakali pri fotení.
Viackrát nás však vizuálne nakopla práve aj AI. Čo je veľmi dôležité, využívame ju dennodenne pri bežnej práci. Slovami historika, je to nový nástroj, tak ako prišli počítače, fotoshopy, tak prišla aj AI. Poďme ju šikovne využiť a neupadať do depky, že nám trhá stoličky spod zadkov.
Martin Porada
CEO
2CREATE
AI využívame na dennej báze takmer pri všetkých klientoch. V exekutíve už takmer nie je oblasť, kde by sme AI nevyužívali. Rezervy sú, samozrejme, vyplývajúce z podstaty pridanej hodnoty strategického uvažovania skúsených marketérov.
Ondrej Štefánik
Partner
Respect APP
Áno, podarilo. AI nám umožňuje experimentovať nielen na poli kreativity, ale zapájať ju aj do pracovného procesu bežných dní. Vďaka tomu máme viac času na tvorbu ideí. Uľahčuje exekutívu. Rezervy sú v jej kreatívnych algoritmoch.
Ondrej Geče
CEO
MADE BY VACULIK
Nástroje AI využívame naprieč rôznymi kreatívnymi činnosťami, paradoxne, ak máme v úvodnej fáze nápady a zhodujú sa s AI výstupmi, tak ich vynechávame. Teda rýchlejšie preplávame takzvanou prvou vodou. Využívanie AI je určite prínosné, niektoré procesy urýchľuje, ale stále vnímame, že tie najlepšie idey si vyžadujú ľudský faktor a vklad agentúrnych ľudí.
Na druhej strane vnímame veľký prínos LLM modelov pre sumarizáciu rôznych akumulovaných poznatkov, rýchly research a testovanie ideí, keďže ich schopnosť kvalitného výstupu sa dramaticky počas roka 2023 zlepšila.
Maru Mitlíková
CEO
TRIAD
AI je už stabilne v našich pracovných aj súkromných životoch, ale niet sa čomu čudovať, je bežné, že naša brandža je v inováciách „early adopterom“. Vďaka AI sme zjednodušili rôzne repetitívne interné procesy, pre klientov pripravili zopár vizuálov alebo voiceoverov do kampaní, ale nejde zatiaľ o nič svetoborné. Oveľa viac času investujeme do komplexnejších custom riešení, ktoré spájajú to najlepšie z AI a ľudského know-how.
Ako napríklad platforma Creative Fast Aid na generovanie kreatívnych kampaní dostupná zadarmo pre NGOs na celom svete, ktorá beží na AI trénovanej na tých najlepších TRIADovských case studies a ideách. Je to ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.