Jakub Kuko Mazán
CEO
Zaraguza
Nový rok, tak ako každý ďalší, prinesie so sebou veľa výziev a príležitostí. Neviem presne, aké to budú, nikto to nevie. Ale viem, že kľúčová bude schopnosť neustále inovovať a adaptovať sa. To si vyžaduje agilný manažérsky prístup a vysokú mieru kompetencie na strane agentúry aj klientov. To je to, čo v biznise oddelí víťazov od porazených. My v Zaraguze sme na to ready!
Martin Porada
CEO
2CREATE
Myslím, že najmä prvý kvartál bude stále prevládať neistota, nízka miera ochoty riskovať vyplývajúca aj z aktuálneho úrokového zaťaženia a náročnosti v podstate akýchkoľvek investícií (vrátane marketingových). S mnohými klientmi detailne diskutujeme o ich celkovej situácii, možnostiach a príležitostiach. Verím, že v 2Q a 3Q sa bude už dýchať ľahšie, začne narastať aj miera odvahy komunikovať a zároveň sa aspoň stabilizuje spotrebiteľská ochota kupovať.
Treba si však uvedomiť, že spotreba sa nevypla, ale výrazne sa zmenilo spotrebiteľské správanie. Táto situácia vytvára priestor pre tých, ktorí pri poklese marketingu konkurencie dokážu využiť situáciu na rast svojho market share alebo na výrazne lacnejší rast brand awareness.
Ondrej Štefánik
Partner
Respect APP
Nechajme sa prekvapiť. Posledné obdobie ukázalo, že do života zasahuje toľko nepredvídateľných okolností a premenných, že ťažko dávať prognózy. Čiže zrejme sa bude posilňovať schopnosť improvizácie a pohotového konania. Čo sa však mení každý rok, je spájanie brandu s performance.
Ťažko tieto dva pohľady oddeľovať ako dve od seba nezávislé samostatné komunikačné pohľady. A tak ako každý rok jedna cieľovka vyrastená na nových trendoch a na nových médiách dospeje a stane sa kúpyschopnou.
Maru Mitlíková
CEO
TRIAD
Vždy treba byť ostražitý. Už tento rok sme videli veľa zásadných udalostí na poli agentúr a mám dojem, že budú pokračovať. Môžeme čakať, tipujem, 2 – 3 „tendre roka...
Zostáva vám 85% na dočítanie.