Vo svete marketingu sa Dominik Parajka hýbe už od 15 rokov, teraz pracuje ako Brand Strategist v Monkeymedia. Začínal s tvorbou jednoduchých PR a blogových článkov, dnes sa venuje príprave marketingových stratégií a predaju. Už viac ako päť rokov prevádzkuje motoristický blog, kde natáča aj videotesty nových a jazdených áut. Vo voľnom čase si rád vybehne na bicykli alebo lyžiach. A miluje tiež cestovanie po svete.
Na akom projekte teraz pracujete alebo čím aktuálne v agentúre žijete?
Pracujeme na mnohých zaujímavých projektoch. Aktuálne spúšťame novú značku kozmeceutických prípravkov na podporu pleti a celkového zdravia na slovenskom trhu, robíme na projektoch pre developerské spoločnosti, pripravujeme nový web a marketingovú stratégiu pre predajcu exkluzívnych vín, ale aj pre spoločnosť z oblasti energetiky. V našej agentúre sa jednoducho nikdy nenudíme a vždy nás prekvapí nejaká nová zaujímavá výzva.
Aká bola vaša cesta k súčasnej práci?
Keď som mal 16 rokov, brigádoval som ako mechanik bicyklov v miestn...
Zostáva vám 85% na dočítanie.