StoryEditor

ADC PROFIL: Aby ste uspeli v reklame, potrebujete odolnosť a hrošiu kožu

07.02.2024, 09:00
  • Spolu s Art Directors Clubom rozbiehame novú rubriku Stratégií Profilový rozhovor.
  • Slovo v nej dostanú kreatívci, ktorí stoja za špičkovými reklamnými kampaňami.
  • Jedným z nich je aj Adam Baška, ktorý momentálne pôsobí ako Associate Creative Director MUW Saatchi & Saatchi.
  • Aký je jeho názor na dobrú reklamu, čo baví a čo nebaví?

Komu vďačíš za to, že robíš reklamu?

Internátnemu systému v Mlynskej doline. Ten ma dal ako prváka, ktorý netušil, čo so životom, na izbu k Matejovi Valovi – výbornému copywriterovi v Elite/Monday Lovers (teraz už kreatívnemu koučovi). S Maťom sme si veľmi sadli, začali sme riešiť jeho práce v Elite aj práce iných slovenských agentúr.

Vtedy mi prvýkrát prebehlo hlavou, že toto je niečo, čo by ma možno aj bavilo. A o pol roka som tam nastupoval ako office manager a prešiel si skoro všetkými pozíciami cez accounta, social media managera, copywritera po kreatívneho riaditeľa.

Čo máš na reklame najradšej?

Ten moment na brainstormingu, keď všetci viete, že ste vymysleli niečo super...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. júl 2024 01:34