Asmita Dubey z L‘Orealu je Globálnou marketérkou roka.
StoryEditor

Globálnou marketérkou roka sa stala Asmita Dubey zo spoločnosti L’Oréal

27.02.2024, 15:45

Asmita Dubey, Chief Digital and Marketing Officer (CDMO) spoločnosti L’Oréal získala ocenenie Globálny Marketér roka 2023, ktoré vyhlasuje Svetová federácia zadávateľov reklamy (WFA).

O ocenenej rozhodla odborná porota a hlasovanie čitateľov portálu The Drum. Asmita Dubey je už druhá reprezentantka spoločnosti L’Oréal s titulom pre globálneho marketéra roka, keď toto ocenenie za rok 2019 získala Lubomira Rochet. 

„Budúcnosť krásy je fyzická, digitálna a virtuálna. V L‘Oréal neustále pretvárame zážitky z krásy, aby sme vytvorili krásu, ktorá hýbe svetom,“ povedala Asmita Dubey.

„L’Oréal je digitálna veľmoc a jej značky sú výrazným lídrom trhu, pokiaľ ide o riadenie efektívnej digitálnej transformácie. S prevažne mladým cieľovým trhom si spoločnosť L‘Oréal uvedomuje nielen rýchle zmeny v správaní, ktoré môžu nastať v tejto demografickej skupine, ale tiež reaguje na ich potreby kultúrne primeraným spôsobom,“ povedal Raja Rajamannar, prezident WFA, CMO Mastercard a predseda poroty Globálneho marketéra roka.

„Ocenenie Asmity je dôkazom rešpektu a obdivu, ktorý si spoločnosť L’Oréal získala v globálnej marketingovej komunite za uplynulé roky. Ich odhodlanie a rozhodné zameranie na efektívnu digitálnu transformáciu urobili zo spoločnosti nesporného lídra v tomto priestore,“ doplnil Stephan Loerke, generálny riaditeľ WFA.

 

Globálny marketér roka 2023 bol zvolený z päťčlenného shortlistu v zložení

Asmita Dubey začínala v agentúre Dentsu v New Delhi a následne McCann v Delhi a Mindshare v Singapure. Pre kozmetického lídra pracuje od roku 2013. Pôvodne nastúpila ako CMO pre L’Oréal China a potom v roku 2016 prevzala rovnakú úlohu pre celý región APAC (Ázia a Tichomorie). V roku 2017 prišla do parížskej centrály spoločnosti a v apríli 2021 sa stala CDMO.

Spoločnosť L’Oréal má za sebou líderské skúsenosti s využívaním sily technológie na zlepšenie svojho marketingového úsilia a teraz  má ambíciu na 30 % podiel na vplyve, ktorý získala vďaka partnerstvu s viac ako 50 tisíc influencermi naprieč kanálmi, ako sú sociálne siete, gaming alebo video konferenčné aplikácie. Marketingový tím pod vedením Asmity predstavil nové služby krásy v rámci rozšírenej reality, virtuálne skúšanie účesov a mejkapu, ako aj diagnostiku pleti prostredníctvom umelej inteligencie.

 

Doterajší Globálni Marketéri roka

2017 – Keith Weed, Unilever

2018 – Raja Rajamannar, Mastercard

2019 – Lubomira Rochet, L’Oréal

2020 – Marc Pritchard, P&G

2021 – Conny Braams, Unilever

2022 – Cristina Diezhandino, Diageo

2023 – Asmita Dubey, L’Oréal

 

Slovenské združenie pre značkové výrobky ako člen WFA nominoval v zmysle spolupráce s OZ Ľudia z marketingu na ocenenie pre Globálneho marketéra roka 2023 slovenskú Marketérku roka 2022, Miladu Halovú z Tatra banky. Rozhovor s ňou si môžete prečítať TU. 

Slovenská marketérka roka 2023, Petra Novotná zo Slovak Telekomu sa bude uchádzať o zaradenie medzi najlepšími globálnymi marketérmi roka za rok 2024.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. apríl 2024 07:31