StoryEditor

Nová kampaň na K Park pokračuje so Separom, opäť si zahral aj v spote

31.05.2024, 10:34
Autor:
redred

Pravidlá sa ani tento rok nezmenili. O siedmich víťazných mestách rozhodne verejnosť svojím hlasovaním. 

Kampane k tretiemu a štvrtému ročníku boli tvorené súčasne ešte minulý rok, a teda na seba navzájom nadväzujú. Tohtoročný hero spot však nie je pokračovaním, ale rozpráva paralelný príbeh k minuloročnému. 

Vytvorená kreatíva pracovala s faktom, že niekoľko K Parkov už reálne stojí, no stále ich nie je dostatok na to, aby mali všetci možnosť mať ho „na skok“. A presne tento problém rieši aj hlavný hrdina, skateboardista Kristián. Minulý rok spot predstavoval jeho cestu plnú prekážok, aby sa dostal do K Parku za svojou kamoškou.

Tento rok ukazuje spot situáciu z pohľadu dievčaťa, ktoré strávilo celý deň v K Parku čakaním. Ale nenudilo sa, lebo v K Parku je veľa čo robiť. Spot sprevádzaný dynamickým strihom zároveň elegantne predstavuje všetky možnosti športovania, ktoré toto multifunkčné ihrisko deťom ponúka. Oba spoty boli točené ešte minulý rok na jednom z najkrajšie lokalizovaných K Parkov na Slovensku, a to na sídlisku Ťahanovce v Košiciach. 

„Nebýva zvykom, aby na seba spoty, navyše s ročným odstupom, priamo nadväzovali. V našom koncepte navyše predstavujeme dva pohľady na rovnakú situáciu. V prvom spote sme ľuďom ukázali, aké to je, keď za najbližším K Parkom musíte dlho cestovať – a tým sme ich motivovali, aby hlasovali za svoj vlastný K Park, ktorý budú mať ‚na skok‘.

V aktuálnom spote ukazujeme presný opak. Hlavná hrdinka už svoj K Park blízko má a užíva si všetky atrakcie K Parku, kým čaká na priateľa z minuloročného spotu. Takto oba spoty tvoria celok nielen z hľadiska príbehu, ale aj messageu, ktorý chceme ľuďom odkomunikovať – je super mať svoj K Park na skok,“ hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director z THIS IS LOCCO. 

Minuloročným prekvapením bol Separ ako nová tvár K Parku. Objavil sa v spote a celú kampaň sprevádzal content na jeho sociálnych sieťach. Tento rok agentúra opäť stavila na jeho meno. V cameo predstavuje okoloidúceho, ktorý chytí letiacu loptu. A ako správna celebrita ju nezabudne pred vrátením podpísať. 

Už v predchádzajúcom roku tkvela sila spotu v autentickosti, a teda talente hlavného hrdinu. Bol ním Kristián Nguyen, majster v skateboardingu v Česku a na Slovensku, ktorý zvládol natočiť všetky scény bez potreby špeciálnych efektov. V pokračovaní obsadili postavy spoluhráčov na ihrisku mladí profesionáli v basketbale, stolnom tenise aj jazdení na kolobežke. 

„Podľa odborníkov trávi hlavne tá mladá generácia za počítačom, tabletom a mobilom viac času, ako je zdravé. Najmä tí dospievajúci už z klasických ihrísk vyrástli a často na pohyb nemajú ani vytvorené vhodné podmienky. A práve to im K Parky umožňujú,“ vysvetľuje Lucia Vargová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland Slovensko „Spojenie tohto projektu so Separom skvele funguje a sme radi, že môžeme myšlienku pravidelného pohybu na čerstvom vzduchu takto ešte viac priblížiť práve tej generácii, pre ktorú je to dôležité.“  

Súčasne s tohtoročnou kampaňou prebiehajú po celom Slovensku slávnostné otváračky ihrísk v mestách, ktoré minulý rok zvíťazili. Najväčším lákadlom otváračiek je Separ, ktorý na nich odohráva svoje koncerty. Pre mladú cieľovú skupinu K Parkov je to unikátna príležitosť, ako sa stretnúť so Separom a dostať sa na jeho vystúpenie aj vo veku, keď to pre ňu nie je jednoduché. 

Okrem toho sa môžu Separovi fanúšikovia tešiť na špeciálne ASMR priamo z K Parku a seriál Finish the Lyrics. Samozrejmosťou je množstvo súťaží o K Park merch s vlastnoručným Separovým tagom, medzi nimi aj „schovávačka“ športového náčinia v K Parkoch po celom Slovensku. 

Súčasťou kampane je okrem hero spotu aj OOH, online content a rádio spot.

image

K Park na skok

Klient: Kaufland Slovensko (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara

Copywriter: Martin Polakovič, Adela Holubčíková, Romana Kádeková, Dano Vachuna

Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica

Strategy Director: Juraj Kováč

Produkcia: Protos Productions

Réžia: Marek Partyš

Fotograf: Lousy Auber

01 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 02 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande 03 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera 04 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov 05 - Modified: 2023-10-20 08:15:59 - Feat.: - Title: Kaufland má po 13 rokoch na Slovensku nového generálneho riaditeľa. Novým CEO je Sven Reinhard
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. november 2024 15:36