Nová kampaň Heineken
StoryEditor

Peter Sagan pokoril v novej kampani pre Zlatý Bažant ďalšiu cyklistickú métu

02.06.2024, 17:00
Autor:
redred

Nová kampaň od THIS IS LOCCO pre Zlatý Bažant Radler 0,0 % prináša na obrazovky svetovú cyklistickú legendu Petra Sagana. Ale úplne inak, než sú diváci zvyknutí.

Každý cyklista, či len taký víkendový, alebo skutočný profík, si rád urobí zastávku v bufete na chladený radler. Práve v týchto kruhoch sa stal ten od Zlatého Bažanta legendou. A nielen preto, že je radler synonymom osvieženia, ale aj samotný výraz „radler“ v preklade z nemeckého jazyka označuje cyklistu. A také niečo si zaslúži tvár, ktorá je legendou svetovej cyklistiky. Voľba bola jasná: Peter Sagan. 

V novej 360-stupňovej kampani pre Zlatý Bažant od THIS IS LOCCO bol Sagan posadený, ako inak, na bicykel. Ale tentokrát na vodný! Jediný bicykel, na ktorom Sagan ešte nedominoval. A hlavne je tou najosviežujúcejšou formou cyklistiky, rovnako ako je Zlatý Bažant Radler tým najosviežujúcejším letným nápojom. 

„Vodné bicykle má rád každý. Osobne nepoznám ich jediného odporcu. Bol najvyšší čas, aby sa tento fenomén slovenských jazier stal témou veľkej letnej kampane. Teším sa, že sa klient rozhodol ísť do tohto nápadu naplno a že na vodnom bicykli uvidíme samotného Petra Sagana. Jeho návrat do reklamy v našom spote považujem za úplne ideálny: vidíme ho na bicykli, ale pritom úplne inak, než sú ľudia zvyknutí, a to celé v tak trocha bizarnom stvárnení, ktoré k jeho šoumenskej povahe skvelo sedí,“  hovorí Michal Roháček, Senior Copywriter, THIS IS LOCCO.

„Vodný bicykel je dokonalý brand asset pre kategóriu radlerov. Je to najsviežejšia forma cyklistiky, ktorá ide presne po tom, čo od produktu nie len cyklista očakáva – to najlepšie osvieženie. A ako značka, ktorá legendárne spustila šialenstvo okolo radlerov, sme sa mohli spojiť jedine s menom, ktoré spustilo šialenstvo okolo cyklistiky. Od začiatku sme chceli pripraviť vtipnú a príjemnú kampaň s lokálnym insightom, ktorá do dnešného sveta neustálych zlých správ prinesie atmosféru pohodového víkendu na bagrovisku, čo sa nám, verím, podarilo,“ vraví Juraj Kováč, Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO.

Unikátny insight slovenských vodných plôch bol pretavený do maximálne sviežej letnej kampane. Samostatnou kategóriou pri tvorbe bola hudba. Kreatíva spotu stojí na slovenských letných stereotypoch s vylihovaním na pláži a bicyklovaním sa na vodnom bicykli. Legendárna talianska skladba Sarà perché ti amo dokonale podporuje túto atmosféru. 

„Peter Sagan a značka Zlatý Bažant Radler 0,0 % predstavujú dokonalý fit a spojenie. Peter redefinoval cyklistiku a pritiahol k nej milióny fanúšikov. Je synonymom šampióna a víťazenia – vždy ale s radosťou, zábavou, malou dávkou sebairónie, úsmevom na tvári a niekedy naviac na zadnom kolese – v jeho legendárnom ‚wheelie‘. A to sú iba niektoré z atribútov, ktoré vystihujú aj naše radlery. V koncepte a následnej exekúcii sa nám s agentúrou podarilo skĺbiť radosť zo života, zábavu s priateľmi, letné osvieženie a verím, že spot zanechá u Slovákov úsmev na tvári a chytľavú pesničku nadlho v ušiach,“ dopĺňa Robert Kubička, Marketing Director, Heineken Slovensko.

„Zlatý Bažant priniesol Slovákom radler a zmenil to, ako dovtedy vnímali kategóriu piva. V novej kampani sme chceli Slovákom pripomenúť, že práve preto je Radler od Zlatého Bažanta legendárny. Keď nám v januári THIS IS LOCCO predstavilo nápad – a podotýkam, že to bol prvý a jediný koncept, ktorý priniesli po predvianočnom briefingu, vedeli sme ihneď, že ‚toto je ono‘. Predstavu spojenia obľúbenej letnej aktivity, vodného bicykla, ktorý rovnako ako naše radlery stelesňuje osvieženie, s legendárnym Petrom Saganom, pohodovo si na ňom jazdiacim po jazere, sprevádzaným ikonickou skladbou, sme si všetci zamilovali.

Navyše, Zlatý Bažant Radler 0,0 % si človek nikdy nevychutnáva sám, tak ako nejde sám jazdiť na vodnom bicykli. Koncept skóroval vynikajúco na všetkých frontoch – ako u nášho hrdinu, tak aj u nášho vedenia, a čo bolo veľmi dôležité pre jeho vznik, aj u spotrebiteľov v pretestoch. Samotný spot sme ladili tak, aby bol autentický, páčivý a aby nás Slovákov v lete trošku rozveselil,“ hovorí Radoslava Anguš, Senior Brand Manager značky Zlatý Bažant.

Táto 360-stupňová kampaň prinesie TVC spot, do online štvoricu kratších videí so samostatnou kreatívou, printy v špecializovaných periodikách a OOH vizuály. Ale všetci fanúšikovia Radlera a cyklistiky si môžu pripraviť plavky ešte na niečo špeciálne: pripravovaný event organizovaný Zlatým Bažantom a ďalšie komunikačné príležitosti, ktoré svet vodnej cyklistiky ponúka!

VIZITKA KAMPANE:

Klient: Heineken Slovensko

Marketing Director: Robert Kubička

Brand Team: Radoslava Anguš, Adam Košinár, Alžbeta Lietava

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Copywriter: Michal Roháček, Juraj Kováč

Art Director: Martin „Larry“ Jaňák

Client Service Director: Juraj Rusnák

Strategy Director: Juraj Kováč

Account Manager: Petra Kalmárová

Produkcia: boogiefilms

Producer: Daniela Kašpar Stránská

Režisér: Mugshots

Camera: David Hofman

Hudba: Zlatý Bažant – Sara Perche Ti Amo // Farina Dario, Michal Pajdiak, Pace Daniele, Ghinazzi Enzo

01 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 02 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 03 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande 04 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri 05 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. október 2024 13:27