Ako ste si už mohli všimnúť, značka BILLA sa vďaka svojim posledným kampaniam dostala do pozície experta na kvalitu a zároveň vyzývateľa. Vyzýva Slovákov, aby neskrývali svoje kvality či odložili svoju prílišnú skromnosť a dopriali si viac. Tentoraz ich vyzýva, aby začali jesť viac ovocia a zeleniny. Prečo?
Z prieskumu agentúry 2muse, ktorý si BILLA nechala vypracovať v apríli tohto roku, totiž vyplýva, že iba 1 z 10 Slovákov zje denne dostatočné množstvo ovocia a zeleniny. Prieskum odhalil aj ďalšie zaujímavé fakty v súvislosti s našou (ne)konzumáciou ovocia a zeleniny. Viac sa môžete dozvedieť z printov, letákov, príspevkov na sociálnych sieťach alebo priamo na ich stránke.
„Kampaňou nadväzujeme na náš strategický komunikačný koncept, pričom tentoraz sa zaoberáme nízkou konzumáciou ovocia a zeleniny na Slovensku. Naším zámerom je inšpirovať Slovákov k tomu, aby jedli viac ovocia a zeleniny, pretože vďaka tomu môžu mať zdravší a kvalitnejší život. Aby si mohli naši zákazníci dopriať naozaj kvalitné produkty, prinášame pre nich kvalitný výber čerstvého ovocia a zeleniny, čo potvrdzuje aj medaila kvality QUDAL, ktorú BILLA nedávno získala v spotrebiteľskom prieskume za svoje oddelenie čerstvého ovocia a zeleniny,“ hovorí Denisa Pernicová, Head of Strategic Marketing BILLA.
„V rámci kampane adresujeme aj bariéry konzumácie ovocia a zeleniny, ktoré spotrebitelia vnímajú, ako je napr. vysoká cena, nedostatočná kvalita ponuky tohto sortimentu alebo nedostatok času na prípravu pokrmov z ovocia a zeleniny. Súčasťou kampane je preto aj cenová komunikácia v TV, v ktorej pravidelne prinášame výhodné cenové ponuky pre ovocie a zeleninu z nášho akciového letáka,“ hovorí Dana Jánošová, Communication Manager BILLA.
„Vybrali sme fakty z prieskumu, ktoré by mohli u ľudí najviac rezonovať. Niečo, čo zaujme a možno podnieti Slovákov k zmene. Nechceli sme ľudí vystrašiť, ale povzbudiť. Motivovať ich k tomu, aby jedli viac ovocia a zeleniny, zvlášť v tomto období, keď sa začína jeho sezóna. A k tomu môže vyzývať iba expert na kvalitu,“ uviedol Peter Ižo, Associate Creative Director MullenLowe GGK.
„V spote okrem iného ilustrujeme aj dôvody, prečo kupovať ovocie a zeleninu priamo z BILLA. Súčasťou kampane sú aj štyri kľúčové vizuály, v ktorých je hlavným hrdinom práve produkt. Ovocie a zeleninu sme zobrazili vo forme rôznych typov grafov, ktorými presne znázorňujeme nelichotivé výsledky prieskumu,“ doplnil Štefan Hellvis Klučka, Art Director MullenLowe GGK.
BILLA nevyzýva len k zmene, ale ponúka aj riešenie. V spote deklaruje čerstvosť prostredníctvom overených dodávateľov a precíznej kontroly. Objaví sa v ňom aj tvár značky BILLA, herečka Gabriela Marcinková. Kampaň bude nasadená dva mesiace vo všetkých ATL a BTL nosičoch.
Vizitka kampane
Klient: BILLA Slovensko, Denisa Pernicová, Dana Jánošová
Kreatívna agentúra: MullenLowe GGK
Strategy: Jakub Straka
Creative Director: Peter Ižo
Copywriter/Ideamaker: Michala Chlebíková, Peter Ižo
Art Director: Štefan Hellvis Klučka, Viktor Karvai, Michael Durczok, Matej Oškerský
Account Management: Lenka Časnovská, Martin Albert
Produkčná agentúra: Protos Productions
Réžia: Jonáš Karásek
Kamera: Juraj Chlpík
Kostýmy: Danica Raytchev
Make-up/Hair: Lea Dubaj
Hudba: Matúš Široký, Matej Turcer
Zvuk: Vladimír „Bajko“ Bajnoci
Postprodukcia: Studio Ekran
Strih: Matej Beneš
Fotograf: Táňa Hojčová