CEO and partner
Grape PR
Som presvedčený, že trh PR agentúr sa vyvíja nadštandardne dobre. Všeobecne panuje dôvera klientov v PR a uvedomujú si silnú stránku tohto marketingového segmentu.
Soňa Lexmanová
Managing Director/CSR Strategist
SKPR STRATEGIES
Za rastom záujmu klientov o PR služby sú najmä tri faktory. Je to v prvom rade rastúca komplexnosť prostredia, zvyšujúce sa spoločenské a environmentálne tlaky na značky a tiež očakávania spotrebiteľov, že to budú práve firmy, ktoré nielen zaujmú jasné stanovisko, ale sa aj zapoja do riešenia celospoločenských problémov. Biznis zostáva stále najdôveryhodnejším v porovnaní s verejnými inštitúciami, politickými stranami či médiami, pričom na tom, aby si tento status zachoval, musí naďalej intenzívne pracovať. Ďalším faktorom sú dezinformácie a ich čoraz väčší dosah a tiež polarizácia spoločnosti. Viac a viac klientov si uvedomuje, že bez transparentnej, autentickej a otvorenej komunikácie vnútri spoločnosti aj smerom von je čoraz náročnejšie dosahovanie biznisových cieľov. Od komunikačných profesionálov sa tak očakáva, že v role strategického partnera budú predvídať výzvy a nachádzať príležitosti na vytváranie hodnôt v rámci neustále komplexnejšieho prostredia stakeholderov a že dokážu integrovať firemnú komunikáciu so širšími obchodnými cieľmi.
Gabriel Tóth
CEO
New School Communications
Klasické PR umrelo. Komunikáciu v súčasnosti ovplyvňujú najmä tri trendy:
1. Dôraz na dáta a jasne merateľné KPI, ktoré jasne určujú efektivitu kampaní a výsledok pre klienta
2. Fragmentované prostredie – Médiá sú len súčasťou komunikačného mixu. Ľudí je nutné osloviť tam, kde reálne sú – na sociálnych sieťach, cez influencerov, podcasty, newslettery a podobne.
3. Tlak na efektivitu – nielen s nástupom AI prichádza obrovský tlak na produktivitu práce a neustále inovácie procesov. Nasledujúcich pár rokov úplne zmení exekúciu kampaní.
Veronika DeckerováGroup Strategy Director
Bison & Rose
Trh sa neustále vyvíja aj v súlade s rastúcou dôležitosťou brandingu a reputácie v digitálnom veku. Pozorujeme zvýšený záujem o integráciu ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.