Managing Partner
PRime time
Je viacero inšpiratívnych projektov, kde sa prelínajú aktivity aliancie viacerých agentúr. Inšpiratívne sú kampane napríklad od MullenLowe GGK/Neopublic pre Tipos, AMI Communication a ich otváranie spoločensky citlivých tém či Seesame a ich fókus na AI a technológie.
Lucia Pekaríková
Managing Director
KOMUNIKA
Prirodzene, kvôli inšpiráciám sledujem komunikačné kampane iných agentúr. A to nielen na našom trhu, ale najmä na tom zahraničnom. Pohybujeme sa na štyroch európskych trhoch, rozhľad je dôležitý.
Eva Babitzová
CEO
MEDIA CENTRAL
Kampane iných agentúr, samozrejme, sledujeme, tie vydarené sú skvelou inšpiráciou. Málokedy si však povieme: „Škoda, že sme to nevymysleli my.“, skôr: „Wow, super, že do tohto klient šiel!“. Z nedávnych prác sa nám páčila kampaň pre VISA Slovensko od Grayling Slovakia a Radosť víťazí pre Tipos od Neopublic.
Štefan Modrič
Creative director/Owner
GETLIKE
Budem v tomto prípade odpovedať ako Števo Modrič a nie Getlike. Úprimne musím povedať, že konkurenciu nesledujem. Chcem aby moja hlava ostala kreatívne originálom. Nikdy sme nikdy po nikom nekopírovali. Trendy samozrejme sledujeme, máme nesmierne dobrý prehľad v médiách a možnostiach či novinkách v nich. Ak by som mal ale vyzdvihnúť jednu vec, tak spracovanie poslednej vianočnej reklamy od Telekomu sa mi veľmi páčilo.
Soňa Lexmanová
Managing Director/CSR Strategist
SKPR STRATEGIES
Skvelých konkurenčných projektov je veľa. Svedčí to o tom, že kvalita PR služieb sa na Slovensku kontinuálne zvyšuje. Ak by som mala vybrať jeden projekt, tak spomeniem kampaň Rátame s budúcnosťou. Tento komunikačný koncept mal výborný strategický fit s podnikaním Slovenskej sporiteľne, bol založený na unikátnych dátach a opäť potvrdil, že sporiteľňa ako značka sa nebojí otvárať odvážnejšie témy. V období predvolebných debát, kde namiesto skutočných problémov a ich riešení dominovali pseudoproblémy ako medvede a imigranti, banka rámcovala verejnú diskusiu na základe dát Indexu prosperity, ktoré porovnávali úroveň života na Slovensku s ostatnými krajinami EÚ a ukázali nelichotivý obraz o progrese v našej krajine. Išlo o komplexnú kampaň s kvalitným a kreatívnym stvárnením.
Veronika Deckerová
Group Strategy Director
Bison & Rose
Tešia ma všetky kvalitné práce, aj tie, ktoré vzídu z iných agentúrnych tímov, pretože to posúva dopredu celé odvetvie. Bolo by nefér hovoriť o jednom koncepte, ale všeobecne rada vidím inteligentnú kreatívu, integráciu AI a data-driven kampane. Za nimi často stojí niekto z dobrých kamarátov alebo bývalých kolegov, a to radosť násobí.
Štefan Vadocz
Senior partner
Neopublic
Veľa slovenských PR agentúr robí doslova svetové práce, ktoré sú oceňované aj na medzinárodných súť...
Zostáva vám 85% na dočítanie.