StoryEditor

Slovenské PR je kvalitné. Konkurencia zvyšuje úroveň komunikácie (anketa Stratégií)

26.07.2024, 13:32
Autor:
redred
  • Aký projekt alebo iniciatíva konkurenčnej agentúry sa vám za posledný rok páčila? Spýtali sme sa zástupcov slovenských PR agentúr. 
  • Kedy ste si naposledy povedali: „Škoda, že sme to nevymysleli my“?
  • Sledujete úspechy svojej konkurencie a viete sa z nich inšpirovať?
  • Aj konkurenciu treba pochváliť a uznať jej kvality, zhodujú sa komunikační experti v ročenke PR agentúry 2024, ktorá je vložená do aktuálneho vydania magazínu Stratégie. 
  • Ak ste si ju nestihli kúpiť, už teraz si ju môžete stiahnuť ako PDF v tomto článku. 
image

Martin Mazag,
Managing Director, PRime time

Martin Mazag

Managing Partner

PRime time

Je viacero inšpiratívnych projektov, kde sa prelínajú aktivity aliancie viacerých agentúr. Inšpiratívne sú kampane napríklad od MullenLowe GGK/Neopublic pre Tipos, AMI Communication a ich otváranie spoločensky citlivých tém či Seesame a ich fókus na AI a technológie.

 

 

 

image

Lucia Pekáriková Komunika

Lucia Pekaríková

Managing Director

KOMUNIKA

Prirodzene, kvôli inšpiráciám sledujem komunikačné kampane iných agentúr. A to nielen na našom trhu, ale najmä na tom zahraničnom. Pohybujeme sa na štyroch európskych trhoch, rozhľad je dôležitý.

 

 

 

 

image

Eva Babitzova

Eva Babitzová

CEO

MEDIA CENTRAL

Kampane iných agentúr, samozrejme, sledujeme, tie vydarené sú skvelou inšpiráciou. Málokedy si však povieme: „Škoda, že sme to nevymysleli my.“, skôr: „Wow, super, že do tohto klient šiel!“. Z nedávnych prác sa nám páčila kampaň pre VISA Slovensko od Grayling Slovakia a Radosť víťazí pre Tipos od Neopublic.

 

 

 

 

image

Štefan Modrič Getlike

Štefan Modrič

Creative director/Owner

GETLIKE

Budem v tomto prípade odpovedať ako Števo Modrič a nie Getlike. Úprimne musím povedať, že konkurenciu nesledujem. Chcem aby moja hlava ostala kreatívne originálom. Nikdy sme nikdy po nikom nekopírovali. Trendy samozrejme sledujeme, máme nesmierne dobrý prehľad v médiách a možnostiach či novinkách v nich. Ak by som mal ale vyzdvihnúť jednu vec, tak spracovanie poslednej vianočnej reklamy od Telekomu sa mi veľmi páčilo.

 

 

 

image

Soňa Lexmanová

Soňa Lexmanová

Managing Director/CSR Strategist

SKPR STRATEGIES

Skvelých konkurenčných projektov je veľa. Svedčí to o tom, že kvalita PR služieb sa na Slovensku kontinuálne zvyšuje. Ak by som mala vybrať jeden projekt, tak spomeniem kampaň Rátame s budúcnosťou. Tento komunikačný koncept mal výborný strategický fit s podnikaním Slovenskej sporiteľne, bol založený na unikátnych dátach a opäť potvrdil, že sporiteľňa ako značka sa nebojí otvárať odvážnejšie témy. V období predvolebných debát, kde namiesto skutočných problémov a ich riešení dominovali pseudoproblémy ako medvede a imigranti, banka rámcovala verejnú diskusiu na základe dát Indexu prosperity, ktoré porovnávali úroveň života na Slovensku s ostatnými krajinami EÚ a ukázali nelichotivý obraz o progrese v našej krajine. Išlo o komplexnú kampaň s kvalitným a kreatívnym stvárnením.

 

 

image

Veronika Deckerová
riaditeľka Bison & Rose

Veronika Deckerová

Group Strategy Director

Bison & Rose

Tešia ma všetky kvalitné práce, aj tie, ktoré vzídu z iných agentúrnych tímov, pretože to posúva dopredu celé odvetvie. Bolo by nefér hovoriť o jednom koncepte, ale všeobecne rada vidím inteligentnú kreatívu, integráciu AI a data-driven kampane. Za nimi často stojí niekto z dobrých kamarátov alebo bývalých kolegov, a to radosť násobí.

 

 

 

 

image

Štefan Vadocz Neopublic

Štefan Vadocz

Senior partner

Neopublic

Veľa slovenských PR agentúr robí doslova svetové práce, ktoré sú oceňované aj na medzinárodných súť...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-22 10:35:04 - Feat.: 0 - Title: PR agentúra dnes musí prinášať veľkú pridanú hodnotu, byť pre klienta partnerom a konzultantom 02 - Modified: 2024-07-17 07:18:29 - Feat.: 0 - Title: GroupM prechádza zmenami: Prinášame integrovanejšie riešenia a nové produkty 03 - Modified: 2024-07-07 16:28:49 - Feat.: 0 - Title: PR agentúry 2024: Aj v PR je humor skvelou cestou
01 - Modified: 2024-07-30 08:40:44 - Feat.: - Title: Trh PR agentúr: Vidíme väčší dôraz na dáta aj integráciu s obchodnými cieľmi 02 - Modified: 2024-07-22 10:35:04 - Feat.: - Title: PR agentúra dnes musí prinášať veľkú pridanú hodnotu, byť pre klienta partnerom a konzultantom
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. august 2024 15:26