Pravidelne si z neho odnášajú prestížne ocenenia. Ako dopadli tento rok? MAD stars dnes oznámil výsledky.
Na konci júla porota festivalu oznámila shortlistované práce. 4 naše agentúry získali 5 shortlistov.
THIS IS LOCCO dva za prácu pre svojho klienta Heineken Slovensko: Skutočná 0,0 na mape v kategóriách SOLUTION GroupPrint Stars > Sectors > Drinks (Alcoholic & Non-Alcoholic) a VIDEO Group, Information Video Stars > Sectors > Drinks (Alcoholic & Non-Alcoholic).
MullenLowe GGK zabodovali v kategórii STRATEGY Group, Strategy Stars > Sectors > Vehicles s prácou WALKSWAGENKY pre klienta Volkswagen Slovakia.
Istropolitana Ogilvy získala shortlist v kategórii SOLUTION Group, Print Stars > Sectors > Distribution/Publication Máte ich prečítaných? pre časopis Týždeň.
MADE BY VACULIK dostal shortlist za prácu Lúka živých tradícií pre Lúčnicu v kategórii SOLUTION Group, Design Stars > Communication Design > Self-Promotion.
Dnes sme sa dozvedeli konečné výsledky súťaže, ktorá sa počíta aj do hodnotenia Agentúry roka 2024.
MADE by VACULIK má s prácou pre Lúčnicu BRONZ.
Rovnako bronz získali aj MULLENLOWE GGK s prácou WALKSWAGENKY pre Volkswagen Slovakia.
THIS IS LOCCO má dve ceny s prácou Skutočná 0,0 pre Heineken.
A to CRYSTAL v kategórii VIDEO Group Information Video Stars > Sectors > Drinks (Alcoholic & Non-Alcoholic) a BRONZ v kategórii SOLUTION Group Print Stars > Sectors > Drinks (Alcoholic & Non-Alcoholic).
Istropolitana Ogilvy skončila so shortlistom.
Všetkým agentúram a kreatívcom, ktorí pracovali na ocenených kampaniach gratulujeme.