Každá generácia prináša do marketingu nové výzvy. Čo vieme o GEN Z a ako s ňou treba pracovať?
StoryEditor

GEN Z: Narodila sa do digitálneho sveta a technológie nepustí z ruky. Ako by mali značky na ňu cieliť?

18.09.2024, 13:40
  • Na konferencii Stratégie Fórum si podrobne rozoberieme najmladšiu generáciu spotrebiteľov. 
  • V čom sa GEN Z líši od mileniálov? Aké má nákupné zvyky, ktoré hodnoty sú pre ňu kľúčové? 
  • A čo prináša na trh ešte mladšia GEN Alfa? 
  • Príďte 8. októbra na Stratégie Fórum. Prinesieme najnovšie dáta o generačných rozdieloch a preferenciách a povieme si, aký marketing na mladých platí a aký už dávno nie. 
  • Celý program Stratégie Fórum nájdete na tomto linku. Vstupenky na podujatie sú stále v predaji. Tešíme sa na vás. 

 

Značky sa trápia, ako osloviť mladých. Často vôbec netušia, kde a ako trávia svoj voľný čas, reklamu pretáčajú, na sociálnych sieťach vraj máte iba 2 sekundy na to, aby ste ich upútali. 

Ako na Gen Z, tak aby to nebol "flop"? 

  • Roman Pudmarčík, vedúci CX oddelenia Ipsos Slovakia

"Na to aby ste vedeli s akými vecami dealujú musíte spoznať ich backstory. Ktoré značky uprednostňujú? Ako pristupujú k peniazom? A aké sú ich hodnoty? Spoznajte generáciu, ktorú nemôžete hodiť do jedného vreca s mileniálmi." 

No a keď už túto generáciu marketéri rozlúsknu, tak sa môžu rovno pustiť do ešte mladšej. GEN Alfa je novou neznámou. Ako na ňu? Čo o nej vlastne vieme? 

  • Jana Tužinská, Managing Director OMD

Najmladšie generácie rastú spolu s expresným vývojom technológií. Ich život sa často odohráva pred displejmi, vyznajú sa v sociálnych sieťach, umelej inteligencii a ich pozornosť je roztrieštená na všetky strany. Zároveň hovoria o udržateľnosti, zodpovednosti k planéte a spoločnosti. Aké stratégie a kreatívy na nich platia? Na čo musia dbať agentúry, značky, tvorcovia a stratégovia? Aj o tom sa budeme rozprávať v panelovej diskusii. 

  • Marek Kopča,  Marketing & PR Director , Hyundai Slovensko 
  • Anna Olvecká, marketingová riaditeľka NAY
  • Alexandra Martináková, strategička, CEO MADE BY VACULIK
  • Tamara Rogožníková Gončarova, expertka na sociálne siete

Stratégie Fórum privítajú 8. októbra 2024 lídrov médií a marketingu. Pripojte sa aj vy. Celý program konferencie nájdete na tomto linku, vstupenky na podujatie sú stále k dispozícii. 

 

 

01 - Modified: 2024-09-18 08:21:29 - Feat.: - Title: Nie je zásah ako zásah, marketéri potrebujú Attention 02 - Modified: 2024-09-17 13:09:25 - Feat.: - Title: Pozitívna interakcia, trendy a inovácie pri budovaní love brandov. Čo ovplyvňuje lojalitu a prepojenie so značkou? 03 - Modified: 2023-11-28 09:01:52 - Feat.: - Title: Plagátom a billboardom odzvonilo, Gen Z je zameraná viac na digitál 04 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr) 05 - Modified: 2023-08-20 12:17:05 - Feat.: - Title: Mladí uprednostňujú online a hľadajú zodpovedné značky
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. september 2024 13:50