Značky sa trápia, ako osloviť mladých. Často vôbec netušia, kde a ako trávia svoj voľný čas, reklamu pretáčajú, na sociálnych sieťach vraj máte iba 2 sekundy na to, aby ste ich upútali.
Ako na Gen Z, tak aby to nebol "flop"?
- Roman Pudmarčík, vedúci CX oddelenia Ipsos Slovakia
"Na to aby ste vedeli s akými vecami dealujú musíte spoznať ich backstory. Ktoré značky uprednostňujú? Ako pristupujú k peniazom? A aké sú ich hodnoty? Spoznajte generáciu, ktorú nemôžete hodiť do jedného vreca s mileniálmi."
No a keď už túto generáciu marketéri rozlúsknu, tak sa môžu rovno pustiť do ešte mladšej. GEN Alfa je novou neznámou. Ako na ňu? Čo o nej vlastne vieme?
- Jana Tužinská, Managing Director OMD
Najmladšie generácie rastú spolu s expresným vývojom technológií. Ich život sa často odohráva pred displejmi, vyznajú sa v sociálnych sieťach, umelej inteligencii a ich pozornosť je roztrieštená na všetky strany. Zároveň hovoria o udržateľnosti, zodpovednosti k planéte a spoločnosti. Aké stratégie a kreatívy na nich platia? Na čo musia dbať agentúry, značky, tvorcovia a stratégovia? Aj o tom sa budeme rozprávať v panelovej diskusii.
- Marek Kopča, Marketing & PR Director , Hyundai Slovensko
- Anna Olvecká, marketingová riaditeľka NAY
- Alexandra Martináková, strategička, CEO MADE BY VACULIK
- Tamara Rogožníková Gončarova, expertka na sociálne siete
Stratégie Fórum privítajú 8. októbra 2024 lídrov médií a marketingu. Pripojte sa aj vy. Celý program konferencie nájdete na tomto linku, vstupenky na podujatie sú stále k dispozícii.